Zdravo svima,
Trenutno čekam isplatu od 1.200 evra sa VegaDream-a.
Zatražio sam povlačenje 23. avgusta 2026. godine oko 16:00 časova po srednjoevropskom vremenu, i to je još uvek u toku.
Kontaktirao sam podršku kompanije VegaDream 31. avgusta i rečeno mi je da je moj slučaj prosleđen nadležnom odeljenju na dalji pregled i da ću biti kontaktiran putem e-pošte.
Juče, 3. septembra, VegaDream je obradio i isplatio zasebnu isplatu od 20 evra iz besplatnih okretaja.
Međutim, moja isplata od 1.200 evra je još uvek u toku.
Razumem da VegaDream trenutno ima veliki broj zahteva za povlačenje novca, ali skoro 12 dana postaje prilično frustrirajuće, posebno zato što povlačenje očigledno još nije ni obrađeno.
Da li je još neko nedavno doživeo slično kašnjenje sa VegaDream-om, posebno sa isplatama od preko 1.000 evra?
Sačekaću da prođe rok od 14 dana, a zatim ću podneti zvaničnu žalbu ako 1.200 evra još uvek nije plaćeno.
Ažuriraću ovu temu.
Hvala vam na vašem vremenu.
Hi everyone,
I’m currently waiting for a €1,200 withdrawal from VegaDream.
I requested the withdrawal on 23 August 2026 at around 16:00 CET, and it is still pending.
I contacted VegaDream Support on 31 August and was told that my case had been escalated to the relevant department for further review and that I would be contacted by email.
Yesterday, 3rd September, VegaDream processed and paid out a separate €20 withdrawal from free spins.
However, my €1,200 withdrawal is still pending.
I understand that VegaDream currently has a high volume of withdrawal requests, but almost 12 days is becoming quite frustrating, especially as the withdrawal has apparently not even been processed yet.
Has anyone else recently experienced a similar delay with VegaDream, particularly with withdrawals of €1,000+?
I will wait until the 14-day period has passed and then submit an official complaint if the €1,200 has still not been paid.
I’ll keep this thread updated.
Thank you for your time.
Automatski prevedeno: