NaslovnaPritužbeSlotozen Casino - Povlačenja igrača su odložena i sredstva su konfiskovana.

Slotozen Casino - Povlačenja igrača su odložena i sredstva su konfiskovana.

Zatvoren
Naša presuda

Neopravdana žalba

Iznos: 240.000 €

Slotozen Casino
Index sigurnosti 9.1 Veoma visok

Rezime slučaja

gbPrevodrs

Играч из Швајцарске пријавио је значајне проблеме са казином Slotozen, укључујући одложена исплаћивања у укупном износу од 140.000 евра, недостатак транспарентности и спорну конфискацију 100.000 евра. Упркос испуњавању услова клађења за бонус, казино је применио ретроактивна ограничења исплата. Играч је захтевао тренутну исплату, повраћај спорних средстава и комплетан извод са рачуна. Након темељне истраге и прегледа доказа које су обе стране доставиле, закључено је да је одбитак од 100.000 евра у складу са условима бонуса казина, који су укључивали максимално ограничење добитка од десет пута веће од износа бонуса, важећи у време бонуса. Претходно виша ограничења за исплату ВИП средстава била су дискрециона и примењивана су у складу са Условима и одредбама казина у то време. Исплате су обрађене у оквиру тих ограничења током релевантног периода; међутим, пошто играч више нема ВИП статус, тренутна исплате подлежу стандардним ограничењима наведеним у политици исплате казина. Након прегледа случаја, није утврђено кршење важећих правила или нефер праксе од стране казина, те је жалба стога одбијена.

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 3 meseci
gbPrevodrs

Zdravo timu gurua kazina,

Pokušavam da podnesem žalbu preko vašeg veb-sajta, ali obrazac ne prihvata moj tekst.

Želeo bih da podnesem žalbu protiv kazina Slotozen u vezi sa kašnjenjem u isplatama, nedostatkom transparentnosti i spornom konfiskacijom stanja.

Trenutno imam 140.000 evra na čekanju. Uprkos višestrukim praćenjima, kazino nije pružio jasan vremenski okvir za plaćanje. Obrađena je samo jedna uplata od 4.000 evra.

Pored toga, 100.000 evra je uklonjeno sa mog računa pod uslovima bonusa, što formalno osporavam.

Uslov klađenja od 17.000 evra je u potpunosti ispunjen kroz približno 3400 okretaja po 5 evra. Nakon završetka, ograničenje klađenja je ukinuto i dozvoljeno mi je da nastavim da igram bez ograničenja.

Ovo ukazuje da su uslovi za bonus ispunjeni i da je stanje na saldu postalo stvarna sredstva. Naknadna primena ograničenja isplate je retroaktivna i nepravedna.

Takođe sam zatražio kompletan izvod sa računa, ali sam dobio samo neupotrebljivu datoteku. Nije dostavljena jasna ili kompletna istorija.

Molim:

Trenutna isplata od 140.000 evra

Restitucija od 100.000 evra

Kompletan izvod sa računa

U prilogu se nalaze svi relevantni dokazi.

Hvala vam na pomoći.

Srdačan pozdrav,

Žerom M********


Želeo bih da pružim dodatne dokaze i pojašnjenja u vezi sa mojom žalbom protiv kazina Slotozen.

1. Bonus i završetak klađenja

Sporni iznos potiče od bonusa za razmenu komp poena:

– Iznos bonusa: 700 evra

– Uslov za klađenje: x25

– Ukupan potreban ulog: 17.500 €

– Završeno klađenje: 17.501,25 €

Ovo potvrđuje da je uslov klađenja u potpunosti ispunjen u skladu sa uslovima bonusa.

2. Specifični uslovi naspram opštih uslova

Prema pravilima razmene komp poena, jedini eksplicitno navedeni uslov je zahtev za klađenje (x25).

U ovim konkretnim uslovima nema jasnog pomena o bilo kakvom maksimalnom ograničenju isplate (kao što je x10) koje se primenjuje nakon što je klađenje završeno.

Međutim, kazino sada primenjuje opšte pravilo o bonusima koje ograničava isplate na x10 od iznosa bonusa.

3. Ključni problem

Ovo stvara kontradikciju:

– Specifični bonus uslovi (komp poeni) zahtevaju samo klađenje

– Opšti uslovi bonusa uvode dodatno ograničenje povlačenja koje nije jasno navedeno u konkretnoj ponudi

Iz moje perspektive, kada je uslov za klađenje ispunjen, sredstva su trebalo smatrati potpuno povučenim.

4. Trenutna situacija

– 136.000 evra je još uvek na čekanju, bez jasnog rasporeda plaćanja

– Do sada je plaćeno samo 4.000 evra

– 100.000 evra je uklonjeno na osnovu spornog pravila

Pored toga, sada sam zaustavio svu igru kako bih izbegao dalje komplikacije i razjasnio situaciju.

5. Zahtev

Ljubazno molim za vašu pomoć u vezi sa:

– Osiguravanje da se proces povlačenja završi bez daljeg odlaganja

– Preispitivanje pravednosti primene maksimalnog limita za isplatu nakon potpunog završetka klađenja

– Podržavanje pravednog rešavanja spornih 100.000 evra

Spreman sam da pružim sve potrebne dodatne dokaze.

Hvala vam na pomoći.

Srdačan pozdrav,

Žerom M********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 3 meseci
gbPrevodrs

Važno obaveštenje:

Casino Guru nikada neće tražiti uplate ili pristup Vašem nalogu da bi se kompletirala KYC procedura. Ukoliko neko tvrdi da je iz našeg tima i traži nešto slično, nemojte deliti svoje lične informacije.

Mi isključivo kontaktiramo igrače kroz oficijalni kanal za prigovore ili putem @casino.guru e-mail adrese. Uvek proverite domen pošiljaoca i proverite email adresu tako što ćete kliknuti na avatar koji se vidi u okviru kanala za prigovore.

Ako Vam nešto izgleda sumnjivo, kontaktirajte nas direktno.

Ponašajte se odgovorno.

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 3 meseci
gbPrevodrs

Dragi Žerom,

Hvala vam puno što ste podneli žalbu. Žao mi je zbog problema na koji ste naišli.

Hvala vam i što ste pružili opsežnu dokumentaciju i komunikaciju sa kazinom — ovo je veoma korisno za razumevanje punog obima problema. Iz dostavljenih materijala vidim da značajan iznos od 140.000 evra ostaje na čekanju bez jasnog rasporeda isplata i da je 100.000 evra uklonjeno na osnovu uslova bonusa, što vi osporavate. Takođe primećujem da se kazino poziva na maksimalni limit povlačenja od 10 puta većeg iznosa bonusa, čak i nakon što je klađenje završeno, dok vaši dokazi pokazuju da je uslov za klađenje zaista u potpunosti ispunjen.

Da bismo efikasno postupili i procenili da li je kazino postupao u skladu sa poštenim praksama, ljubazno bih vas zamolio da pojasnite još nekoliko tačaka:

  • Možete li potvrditi da li je stanje od 100.000 evra izmenjeno odmah nakon ispunjenja uslova za klađenje ili tek kasnije (na primer, u trenutku isplate)?
  • Nakon završetka klađenja, da li se vaš saldo pojavio kao potpuno stvarna/isplativa sredstva bez ikakvih ograničenja?
  • Da li je bilo iskačućeg prozora, obaveštenja ili upozorenja koje vas obaveštava da će pravila za bonus (kao što je maksimalni limit za isplatu) i dalje važiti čak i nakon što je klađenje završeno?
  • Da li su svi vaši zahtevi za verifikaciju (KYC) u potpunosti ispunjeni i odobreni ili je još nešto na čekanju?

Ako imate bilo kakvu dodatnu dokumentaciju (posebno kompletnu istoriju transakcija ili jasniji izvod sa računa), otpremite je ovde ili je prosledite na petronela.k@casino.guru .

Vaša saradnja u pružanju ovih detalja će nam pomoći da istražimo i radimo na rešenju.

Nadam se da ćemo moći da vam pomognemo da rešite ovaj problem što je pre moguće.

Unapred hvala na vašem odgovoru.

Srdačan pozdrav,

Petronela



Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 3 meseci
gbPrevodrs

Draga Petronela,

Hvala vam na poruci i što ste se pozabavili mojim slučajem.

Molimo vas da u nastavku pogledate moja pojašnjenja:

Vremenski okvir za prilagođavanje od 100.000 evra

Iznos od 100.000 evra nije odmah uklonjen nakon ispunjenja uslova klađenja.

Nakon završetka klađenja, moj saldo je bio približno 107.000 evra.

Uspešno sam zatražio i primio isplatu od 4.000 evra.

Sledećeg dana, nakon ovog povlačenja, sa mog stanja je uklonjeno 100.000 evra.

Ovo jasno pokazuje da je korekcija izvršena nakon što su sredstva već bila tretirana kao stvarna i isplativa.

Status stanja nakon klađenja

Da, nakon što sam ispunio uslov klađenja (700€ x25), moj saldo se pojavio kao potpuno stvarna sredstva koja se mogu isplatiti, bez ikakvih ograničenja.

Mogao sam da nastavim normalno da igram i čak sam izvršio isplatu, što potvrđuje da su uslovi za bonus ispunjeni.

Obaveštenje o svim preostalim ograničenjima bonusa

Ne, nisam primio/la nikakvo obaveštenje, upozorenje ili poruku koja ukazuje da će se maksimalni limit za isplatu (kao što je x10) i dalje primenjivati nakon ispunjenja uslova za klađenje.

Ni u jednom trenutku nisam obavešten da će takvo ograničenje ostati na snazi.

KYC verifikacija

Da, svi KYC zahtevi su u potpunosti ispunjeni i odobreni.

Nema problema sa verifikacijom na čekanju na mom nalogu.

Priroda bonusa (važno pojašnjenje)

Bonus od 700 evra potiče od komp poena zarađenih igranjem i depozitima za pravi novac.

Konstantno sam uplaćivao i igrao sa pravim novcem, često bez bonusa. Ovi poeni su stoga direktno povezani sa mojim aktivnostima sa pravim novcem, a ne sa standardnim promotivnim bonusom.

Uslovi plaćanja nisu poštovani

Prema informacijama koje mi je direktno dao moj VIP menadžer, ograničenja za isplatu su:

– 20.000 evra nedeljno

– 60.000 evra mesečno

Međutim, od početka aprila nisam primio nikakve uplate, uprkos tome što imam 136.000 evra na čekanju.

Ovo jasno pokazuje da kazino ne poštuje sopstvene uslove plaćanja.

Zahtev

S obzirom na sve gore navedeno, ljubazno vas molim:

– Trenutna obrada mojih čekajućih isplata (136.000 evra), poželjno u celosti

– Poštovanje navedenih nedeljnih i mesečnih ograničenja plaćanja ako puna uplata nije moguća

– Povraćaj spornih 100.000 evra, jer su sredstva već postala stvarna i moguća za isplatu nakon završetka klađenja

Ostajem na raspolaganju da dostavim sva dodatna dokumenta ako je potrebno.

Hvala vam puno na pomoći.

Srdačan pozdrav,

Žerom M********



Dodatna zapažanja – Problemi sa izvodom računa

Draga Petronela,

Nakon mojih prethodnih poruka, želeo bih da pružim dodatna zapažanja u vezi sa izvodom računa koji je dostavio kazino.

U prilogu se nalaze datoteke primljene od Slotozen kazina.

Nakon pregleda ovih dokumenata, mogu da potvrdim da oni ne odražavaju tačno moju stvarnu aktivnost.

Dostavljeni podaci su nedosledni i ne odgovaraju mom razumevanju mojih depozita, isplata i igre. Stoga mi nije moguće da proverim transakcije ili uskladim brojke.

Pored toga, datoteke nisu predstavljene na jasan ili strukturiran način, što izuzetno otežava praćenje redosleda događaja (uplate, opklade, dobici, isplate i korekcije).

Zbog toga nisam u mogućnosti da potvrdim tačnost informacija niti da razumem kako su sporni iznosi izračunati.

Hvala vam na pomoći.

Srdačan pozdrav,

Žerom M********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 3 meseci
gbPrevodrs

Dodatne informacije – Kašnjenja pri povlačenju sredstava

Draga Petronela,


Želeo bih da pružim dodatne informacije u vezi sa situacijom povlačenja.

U prilogu je snimak ekrana koji prikazuje najnovije isplate označene kao „prihvaćene" od strane kazina.

Odobreno je nekoliko isplata od 4.000 evra. Na osnovu mog prethodnog iskustva, kada se isplata označi kao prihvaćena, uplata se obično primi u roku od nekoliko dana. Međutim, to trenutno nije slučaj.

Štaviše, obrađeni iznosi ostaju znatno ispod navedenih ograničenja od 20.000 evra nedeljno i 60.000 evra mesečno. Pored toga, tokom prve nedelje aprila nisu primljene nikakve uplate.

Ovo ukazuje da se kazino ne pridržava svojih navedenih uslova plaćanja.

S obzirom na ukupan neizmireni dug, obrada isplata na ovaj način može dovesti do veoma dugog perioda isplate.

Stoga, ljubazno molim da kazino izvrši potpunu isplatu preostalog duga u jednokratnoj uplati ili barem poštuje objavljena ograničenja za povlačenje.

Hvala vam na pomoći.

Hvala vam na pomoći.

S poštovanjem,

Žerom M********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 meseci
gbPrevodrs

Praćenje žalbe na Slotozen – Status plaćanja


Draga Petronela,

Nadam se da si dobro.

Pišem Vam u vezi sa mojom žalbom koja je u toku u vezi sa kazinom Slotozen (ID žalbe: 204457), jer bih želeo da dobijem najnovije informacije o trenutnom statusu slučaja.

Ove nedelje sam primio uplatu od 20.000 evra. Međutim, ovaj iznos je i dalje ispod onoga što bi normalno trebalo da se obradi, posebno imajući u vidu da tokom prve nedelje aprila nije izvršena nikakva uplata. Ovo ukazuje na to da kazino ne poštuje navedeni raspored plaćanja ili dogovorene limite.

Pored toga, želeo bih da ponovim ključno pitanje u vezi sa 100.000 evra koji su uklonjeni sa mog računa. Ovaj iznos je pogrešno tretiran kao povezan sa bonusom, iako sam već u potpunosti ispunio uslove klađenja i sredstva su konvertovana u stvarna sredstva koja se mogu isplatiti. Stoga zahtevam da Slotozen vrati ovih 100.000 evra na moj račun, jer su legitimno osvojeni i ne bi trebalo da budu predmet nikakvih ograničenja vezanih za bonus.

Štaviše, uprkos nedavnoj isplati od 20.000 evra, još uvek postoji približno 120.000 evra neizmirenih dobitaka koji su ostali neisplaćeni. Želeo bih da razumem kada i kako će ovaj preostali iznos biti namiren.

S obzirom na ovu situaciju, bio bih vam zahvalan na smernicama u vezi sa sledećim tačkama:

Da li imate neka ažuriranja ili povratne informacije od kazina u vezi sa mojim slučajem?

Da li je postignut neki napredak u rešavanju preostalog duga?

Da li treba da preduzmem neke dodatne korake sa svoje strane kako bih pomogao/la da se proces unapredi?

Kao što je već pomenuto u mojim porukama, trenutni obrazac plaćanja i pogrešna klasifikacija sredstava ukazuju na to da se kazino ne pridržava sopstvenih uslova, kako u pogledu iznosa, tako i vremena.

Hvala vam još jednom na podršci i pomoći u vezi sa ovim pitanjem. Radujem se vašem odgovoru.


Srdačan pozdrav,

Žerom M********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 meseci
gbPrevodrs

Dragi Žerom,

Hvala vam na poruci i izvinjavam se što kasnim sa odgovorom.

Takođe cenim detaljne informacije i dodatnu dokumentaciju koju ste nam dostavili — ona je veoma korisna za našu procenu.

Pažljivo sam pregledao uslove i odredbe bonusa vezane za komp poene na veb stranici kazina i moram reći da nisam mogao da pronađem jasno navedeno maksimalno ograničenje isplate koje se odnosi posebno na ovu vrstu bonusa.

Imajući to u vidu, želeo bih da vas zamolim da razjasnite jednu važnu stvar — da li ste direktno od svog VIP menadžera (na primer putem imejla ili ćaskanja) dobili neke posebne bonus uslove i odredbe za razmenu komp poena? Ako jeste, možete li nam proslediti ovu komunikaciju, idealno u originalnom obliku?

Ovo će nam pomoći da utvrdimo da li su na vaš bonus primenjeni neki dodatni uslovi koji možda nisu javno vidljivi.

Kada budemo imali ove informacije, bićemo u boljoj poziciji da procenimo pravičnost korekcije od 100.000 evra i da postupimo u skladu sa tim.

Hvala vam.


Automatski prevedeno:
Privatno
Privatno
pre 2 meseci
gbPrevodrs
Osetljiva informacija

Ovaj je post Casino Guru učinio privatnim. Sadrži osetljive informacije koje treba da vide samo strane uključene u prigovor.

Javno
Javno
pre 2 meseci
frPrevodrsgb

Draga Petronela,


Nakon moje prethodne poruke, želeo bih da vas obavestim da sam vam upravo poslao dodatne informacije putem e-pošte, uključujući sve moje razgovore sa mojim VIP menadžerom, Eženom.


Ovi dokumenti jasno potvrđuju moj stav, posebno odsustvo ograničenja za povlačenje i ukidanje svih ograničenja nakon ispunjavanja uslova smeštaja.


Molimo vas da potvrdite prijem ovih dokumenata nakon što ih pregledate.


Hvala vam još jednom na pomoći.


S poštovanjem,


Žerom M********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 meseci
gbPrevodrs

Draga Petronela,


Obraćam vam se u vezi sa mojom žalbom (ID: 204457), jer još uvek nisam dobio nikakav odgovor na moju poslednju poruku, uprkos tome što je standardni rok za odgovor sada prekoračen.


U mojoj prethodnoj komunikaciji, pružio sam detaljne dokaze, uključujući potpune razgovore sa mojim VIP menadžerom, koji jasno pokazuju da:


Nikada nije saopšteno ograničenje maksimalnog iznosa za isplatu

Svi uslovi za klađenje su u potpunosti ispunjeni

100.000 evra uklonjenih sa mog stanja je neopravdano i treba da bude vraćeno


S obzirom na potpunost već dostavljenih informacija, bio bih vam veoma zahvalan na povratnim informacijama o ovim ključnim tačkama.


Pored toga, želeo bih da istaknem da je ponašanje kazina u vezi sa plaćanjem i dalje nedosledno i ne poštuje njihova navedena ograničenja:


Prva nedelja aprila: 0 evra

Druga nedelja: 20.000 evra

Treća nedelja: 12.000 evra

Tekuća nedelja: 4.000 evra


Ovaj trend smanjenja nije u skladu sa oglašenim nedeljnim ograničenjem od 20.000 evra.


U ovoj fazi:


100.000 evra je i dalje neopravdano uklonjeno

Potvrđene isplate od 104.000 evra su još uvek neizmirene i nisu isplaćene u skladu sa navedenim uslovima.


Iako priznajem delimična plaćanja, celokupna situacija ostaje nerešena, kako u vezi sa spornim iznosom, tako i sa nedostatkom doslednog i pouzdanog rasporeda plaćanja.


Stoga bih ljubazno zamolio za ažuriranje o:


Stav kazina u vezi sa 100.000 evra

Očekivani vremenski okvir za preostalih 104.000 evra

Sledeći koraci u rešavanju ovog slučaja


Ako se ne postigne značajan napredak, moraću da razmotrim dalje korake kako bih zaštitio svoja prava.


Unapred hvala na pažnji posvećenoj ovom pitanju. Radujem se vašem odgovoru.


Srdačan pozdrav,

Žerom M********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 meseci
gbPrevodrs

Draga Petronela,

Nadam se da si dobro.

Ponovo se javljam jer je šestodnevni rok za odgovor sada istekao, a nisam dobio nikakve povratne informacije u vezi sa značajnim dokazima koje sam dostavio, uključujući i razgovore sa Judžinom koji potvrđuju da je 100.000 evra uklonjenih sa mog stanja neopravdano i da mi s pravom pripadaju.

Sve sam više zabrinut jer, pored nerešenih 100.000 evra, kazino takođe nastavlja da ne poštuje svoje navedene uslove plaćanja. Isplate su značajno smanjene (sa 20.000 evra, zatim 12.000 evra, i samo 4.000 evra prošle nedelje), dok je 104.000 evra odobrenih isplata ostalo nerešeno.

S obzirom na značaj u pitanju i odsustvo značajnog napretka, ljubazno vas molim za ažuriranje statusa moje žalbe i sledećih koraka.

Pošto već postoji žalba koja je podneta preko Casino Guru-a, ali stvar ostaje nerešena, nažalost, možda ću biti primoran da razmotrim dalje pravne mere kako bih zaštitio svoja prava ako ne bude postignut nikakav napredak. S obzirom na značaj u pitanju, ne mogu dozvoliti da ovo pitanje ostane nerešeno unedogled.

Unapred hvala na pažnji i radujem se vašem odgovoru.

Srdačan pozdrav,

Žerom M********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 meseci
gbPrevodrs

Dragi METCINGER,

Hvala vam na saradnji i što ste nam pružili sve potrebne informacije. Zaista cenim vreme i trud koji ste uložili da sve do sada podelite sa nama.

Vaša žalba će sada preći u sledeću fazu našeg procesa i njome će se baviti vaš dodeljeni rešavač, Matej ( matej@casino.guru ). Ovo je standardni korak u našoj proceduri, jer će Rezolver direktno preuzeti komunikaciju sa kazinom i upravljati vašim slučajem od ove tačke pa nadalje.

Trenutno nije potrebna nikakva akcija od vas. Vaš rešavač će vas kontaktirati putem ove teme ako budu potrebni dodatni detalji. Možete biti sigurni da je vaš slučaj u veoma sposobnim rukama.

Želim vam puno sreće i nadam se da će vaš slučaj uskoro biti rešen na vaše zadovoljstvo.


Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 meseci
gbPrevodrs

Dragi Mateje,

Hvala vam što ste preuzeli moj slučaj.

Razumem da je žalba prešla u sledeću fazu i čekaću vaše informacije o statusu slučaja sa Slotozen-om i svim preduzetim merama u vezi sa kazinom.

Molim vas, javite mi ako vam trebaju dodatne informacije ili dokumenti sa moje strane — ostajem vam u potpunosti na raspolaganju da vam pomognem.

Srdačan pozdrav,

Žerom Mecinger

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 meseci
gbPrevodrs

Zdravo METCINGER,


Žao mi je što čujem za tvoje probleme.


Želeo bih da pozovem predstavnika kazina da se uključi u slučaj:


Poštovani predstavniku kazina, da li biste mogli da proverite slučaj i objasnite nam šta se dogodilo?

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 meseci
gbPrevodrs

Zdravo Matej,


Pažljivo smo pregledali nalog igrača i želeli bismo da pružimo pojašnjenja o ključnim tačkama koje su pokrenute.


1. Vrsta bonusa i primenjena pravila

Igrač je iskoristio bonus označen kao „comp_points_exchange_n9" u iznosu od 700 evra .

Ovaj bonus je kategorisan kao konverzija bonusa iz komp poena , što spada u opšti okvir bonusa.


Prema našim Uslovima i odredbama, sledeće pravilo se primenjuje na sve takve bonuse (uključujući konverzije komp poena):

„Maksimalni dobici koji će biti isplaćeni kao rezultat bilo kog novčanog bonusa, povrata novca, ličnog bonusa, bonusa sa besplatnim čipovima (uključujući, ali ne ograničavajući se na paket dobrodošlice, vikend dopunu, posebne bonuse za VIP nivoe, komp poene , dobitke na turnirima, dobitke na lutriji itd.) biće jednaki iznosu bonusa pomnoženom sa 10, osim ako nije drugačije naznačeno."


U ovom slučaju:

Iznos bonusa: 700 €

Maksimalna isplata: 7.000 €

Stanje igrača je premašilo ovaj limit i stoga je prilagođeno u skladu sa gore navedenim pravilom.


Pored toga, Uslovi jasno navode:

„Svaki dobitak koji prelazi ovaj iznos biće oduzet prilikom povlačenja ili nakon 24 sata nakon klađenja bonusa . Imajte u vidu da će se, dok se ne obradi povlačenje relevantnog stanja, sredstva na stanju smatrati predmetom pravila maksimalnog dobitka."


To znači da čak i nakon što je klađenje završeno, pravilo o maksimalnoj isplati ostaje na snazi dok se isplata u potpunosti ne obradi.


2. Tvrdnja igrača u vezi sa „stvarnim stanjem"

Igrač navodi da je stanje postalo „stvarno" nakon klađenja.

Međutim, kao što je gore navedeno, završetak klađenja ne uklanja ograničenje maksimalnog dobitka. Stanje ostaje podložno uslovima bonusa dok se isplata ne završi. Ovo je standardna praksa i jasno je definisano u Uslovima.


3. Komunikacija sa VIP menadžerom

Želeli bismo da pojasnimo da se poruka koju je igrač podelio odnosi na drugu vrstu bonusa (bonus za povraćaj novca). Ne odnosi se na predmetni bonus za razmenu komp poena. Pored toga, VIP komunikacija je informativne prirode i ne poništava niti zamenjuje zvanične Uslove i odredbe.


4. Obrada povlačenja

Isplate igrača se aktivno obrađuju. Isplate se vrše strogo u skladu sa ograničenjima isplate i procedurama definisanim u Uslovima i odredbama .

Takođe bismo želeli da naglasimo da je značajan deo duga već uspešno isplaćen. Sve obrađene transakcije se prikazuju na igračevom nalogu i preporučujemo vam da pregledate istoriju transakcija radi potpune transparentnosti.

Isplate se i dalje obrađuju u skladu sa važećim ograničenjima , koja igrač takođe može direktno da proveri u Uslovima. Vremena obrade mogu da variraju u zavisnosti od standardnih operativnih i verifikacionih procedura, što je normalan deo procesa isplate.


5. Zaključak

  • Bonus koji igrač koristi jasno je pokriven opštim pravilima za bonuse.
  • Maksimalni limit isplate od x10 je ispravno primenjen
  • Prilagođavanje stanja je izvršeno u potpunosti u skladu sa Uslovima i odredbama
  • Povlačenja su u toku i obrađuju se u skladu sa standardnim procedurama


Stoga smatramo da su preduzete mere po ovom pitanju opravdane i u skladu sa važećim propisima.


Srdačan pozdrav,

Kazino Slotozen

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 meseci
gbPrevodrs

Dragi kazino Slotozen,

Informacije koje ste dali su kristalno jasne i u ovom slučaju sve ima smisla.

Međutim, kada sam pregledao detalje o bonusu na vašoj veb stranici, nisam mogao da pronađem sledeće informacije u opisu bonusa:

„Maksimalni dobici koji će biti isplaćeni kao rezultat bilo kog novčanog bonusa, povrata novca, ličnog bonusa, bonusa sa besplatnim čipovima (uključujući, ali ne ograničavajući se na paket dobrodošlice, vikend dopunu, posebne bonuse za VIP nivoe, komp poene, dobitke na turnirima, dobitke na lutriji itd.) biće jednaki iznosu bonusa pomnoženom sa 10, osim ako nije drugačije naznačeno."

Razumem da je ovo pravilo pomenuto u uslovima i odredbama bonusa; međutim, nije vidljivo u samim detaljima bonusa.

Za igrače, ovo je jedna od najvažnijih informacija i potpuno nedostaje u pregledu bonusa. Toplo bih preporučio da se ovo uključi u svaki opis bonusa, zajedno sa jasnim informacijama o maksimalnoj dozvoljenoj opkladi tokom klađenja.

Dragi METCINGER,

Pregledao sam pravila i sve što je kazino naveo izgleda tačno. Možete li potvrditi da li je bonus koji ste koristili zaista bio comp_points_exchange_n9? Da li želite da dodate nešto pojašnjenju kazina?



Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 meseci
gbPrevodrs

Odgovor od METZINGER-a primljen putem imejla:


Prvo, što se tiče isplata, kazino navodi da se plaćanja obrađuju u skladu sa njegovim ograničenjima i procedurama, ali činjenice pokazuju drugačije.

Kazino Slotozen je eksplicitno saopštio ograničenja isplate od 20.000 evra nedeljno i 60.000 evra mesečno. Međutim, u aprilu je ukupno isplaćeno samo 36.000 evra:

  • Prva nedelja aprila: 0 evra
  • 8–10. april: 20.000 evra
  • 16. april: 12.000 evra
  • 20. april: 4.000 evra
  • Poslednja nedelja aprila: 0 evra

Ovo je očigledno ispod navedenog mesečnog limita od 60.000 evra i pokazuje da kazino ne poštuje sopstvene uslove plaćanja.

U međuvremenu, 104.000 evra odobrenih povlačenja ostaje neizmireno. Trenutnim tempom, otplata bi se mogla razvući na više meseci, što je nerazumno. Stoga zahtevam hitnu isplatu punog neizmirenog iznosa od 104.000 evra.

Što se tiče spornih 100.000 evra, snažno osporavam opravdanje kazina.

Uslov klađenja x25 koji je priložen bonusu za razmenu komp poena od 700 evra je u potpunosti ispunjen (klađeno 17.501,25 evra). Ovo nije sporno.

Kazino se sada oslanja na opštu klauzulu o maksimalnoj isplati x10, ali ja osporavam i njenu primenljivost i način na koji je primenjena u ovom slučaju.

Prvo, ovo tumačenje je u suprotnosti sa ustaljenom praksom samog kazina sa mnom.

Tokom mnogih meseci, VIP menadžer Judžin mi je dodelio višestruke povraćaje novca, lične bonuse i bonuse vezane za lojalnost. Mnogi su bili izričito bez ograničenja, a tamo gde su postojala privremena ograničenja, ta ograničenja su prestajala kada su uslovi bili ispunjeni. Dobitci od tih bonusa su se mogli isplatiti i nije primenjivano ograničenje x10.

Ovo direktno protivreči trenutnoj tvrdnji kazina da su takvi bonusi uvek bili podložni ograničenju na koje se sada pozivaju.

Drugo, Judžin je eksplicitno pismeno potvrdio 27. marta 2026. da su ograničenja ukinuta nakon završetka klađenja. Dva dana kasnije, 100.000 evra je uklonjeno sa mog računa.

Te dve pozicije su nespojive.

Treće, kada je klađenje završeno, mogao sam da nastavim da igram sa svojim uobičajenim veličinama uloga i bez ograničenja klađenja.

Ova tačka je ključna:

Kada više nema ograničenja klađenja ili ograničenja igre, bonus se efikasno završava, a naknadni dobici generisani tokom neograničene igre treba da se tretiraju kao stvarni i isplativi novac.

Tako su ovi bonusi funkcionisali u praksi, a to je takođe u skladu sa VIP komunikacijama koje sam dobijao.

Pored toga, već sam uspešno primio isplatu od 4.000 evra pre korekcije stanja, što dodatno potvrđuje da su sredstva tretirana kao stvarna i da se mogu isplatiti.

Iz svih ovih razloga, ne prihvatam da je ograničenje x10 bilo validno primenljivo u ovom slučaju i tvrdim da je korekcija od 100.000 evra bila neopravdana i da ova sredstva treba u potpunosti vratiti.

Rezime dugovanih iznosa:

  • 104.000 evra neizmirenih odobrenih povlačenja biće isplaćeno odmah
  • 100.000 evra neopravdano uklonjeno sa stanja radi vraćanja

Ukupan iznos za plaćanje: 204.000 evra.

Stojim vam na raspolaganju za sve dodatne dokaze ili kompletnu VIP prepisku ako bude korisna, i cenim vašu pomoć u rešavanju oba problema.

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 meseci
gbPrevodrs

Odgovor od METZINGER-a primljen putem imejla:


Pišem vam kako bih se osvrnuo na tekuća pitanja u vezi sa neizmirenim isplatama i spornim iznosom od 100.000 evra.

Prvo, što se tiče isplata, vaši navedeni limiti su 20.000 evra nedeljno i 60.000 evra mesečno. Međutim, u aprilu sam primio samo 36.000 evra ukupno umesto 60.000 evra.

Ovo ostavlja manjak od 24.000 evra, koji je trebalo da bude isplaćen u aprilu. Stoga zahtevam da se preostalih 24.000 evra isplati odmah i u jednokratnoj uplati kako bi se april uskladio sa vašim navedenim mesečnim limitom.

Pošto je sada maj, napominjem da su već prihvaćena dva isplate od 4.000 evra (ukupno 8.000 evra). Isplate sada moraju biti nastavljene u skladu sa vašim navedenim ograničenjima od 20.000 evra nedeljno i 60.000 evra mesečno.

Trenutno je preostalo 104.000 evra odobrenih povlačenja i očekujem da će isplate biti nastavljene bez daljeg odlaganja i u potpunosti u skladu sa vašim uslovima.

Drugo, i dalje sam potpuno u sporu u vezi sa 100.000 evra uklonjenih sa mog računa. Ovaj iznos je neopravdano odbijen uprkos ispunjenju svih uslova za klađenje, i još uvek čekam njegov potpuni povraćaj.

S obzirom na značaj u pitanju, ne mogu da prihvatim dalja kašnjenja ili nedoslednosti.

Ako se vaši uslovi plaćanja ne poštuju i 100.000 evra ne bude vraćeno blagovremeno, biću obavezan da preduzmem dalje mere, uključujući angažovanje specijalizovanog advokata i nastavak procesa žalbe kod Casino Guru-a kako bi ovaj slučaj ostao javno dokumentovan.

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs
Dragi METZINGER,

Produžavamo tajmer za 7 dana. Molim vas da znate da ukoliko ne odgovorite u zadato vreme ili ne pružite asistenciju, mi ćemo da odbijemo prigovor.
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs

Naslov: Odgovor: Žalba ID 204457 Dragi Mateju, hvala vam na odgovoru i vremenu provedenom u internom razmatranju mog slučaja. Međutim, moram s poštovanjem da izjavim da se ne slažem sa zaključkom u vezi sa odbitkom od 100.000 evra. U potpunosti sam ispunio uslov klađenja x25, i na osnovu mog iskustva tokom skoro tri godine igranja na Slotozen-u — kao i mog iskustva u mnogim drugim onlajn kazinima — kada se ispune uslovi klađenja kao što su x30 ili x40, igrači obično mogu slobodno da nastave da igraju i isplaćuju dobitke bez daljih ograničenja. Pored toga, tokom svih mojih godina igranja na Slotozen-u, nikada nisam imao primenjeno ograničenje maksimalnog isplatnog iznosa x10 na ovaj način. Ovo je takođe u suprotnosti sa VIP praksama i bonusima koje sam ranije dobijao. S obzirom na iznose o kojima je reč i činjenicu da čvrsto verujem da je 100.000 evra neopravdano uklonjeno, sada ću morati da razmotrim pokretanje ovog pitanja preko specijalizovanog advokata. Takođe verujem da je ovaj proces žalbe trajao previše dugo s obzirom na hitnost i ozbiljnost situacije. Što se tiče isplata, kazino i dalje ne poštuje svoje navedene uslove plaćanja: – Tokom aprila, primio sam samo 36.000 evra umesto oglašenog mesečnog limita od 60.000 evra – Tokom prve nedelje maja, primio sam 16.000 evra (12.000 evra 5. maja i 4.000 evra 8. maja) – Juče, 11. maja, primio sam još 4.000 evra. Trenutno je neisplaćeno još 84.000 evra. Pored toga, nedostajućih 24.000 evra iz aprila trebalo bi odmah isplatiti kako bi se situacija regulisala i isplate uskladile sa navedenim limitima kazina. Zaključno, smatram da ovaj spor ostaje nerešen, kako u vezi sa odbijenih 100.000 evra, tako i sa tekućim kašnjenjima i nedoslednostima u isplatama. Stoga ću sada potražiti pomoć od specijalizovanog advokata kako bih zaštitio i ostvario svoja prava. Hvala vam na dosadašnjoj pomoći i ostajem dostupan ako bude potrebno. Srdačan pozdrav, ********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs

Naslov: Odgovor: Žalba ID 204457


Dragi Mateje,


Hvala vam na odgovoru i na vremenu koje ste utrošili na internu proveru mog slučaja.


Međutim, moram s poštovanjem da izjavim da se ne slažem sa zaključkom u vezi sa odbitkom od 100.000 evra.


U potpunosti sam ispunio zahtev za klađenje x25, i na osnovu mog iskustva tokom skoro tri godine igranja na Slotozen-u — kao i mog iskustva u mnogim drugim onlajn kazinima — kada se ispune zahtevi za klađenje kao što su x30 ili x40, igrači obično mogu slobodno da nastave da igraju i isplaćuju dobitke bez daljih ograničenja.


Pored toga, tokom svih godina igranja na Slotozen-u, nikada nisam imao ograničenje maksimalnog isplatnog iznosa od x10 primenjeno na ovaj način. Ovo je takođe u suprotnosti sa VIP praksama i bonusima koje sam ranije dobijao.


S obzirom na iznose o kojima je reč i činjenicu da čvrsto verujem da je 100.000 evra neopravdano uklonjeno, sada ću morati da razmotrim mogućnost da se ovaj slučaj pokrene preko specijalizovanog advokata.


Takođe verujem da je ovaj proces žalbe trajao predugo s obzirom na hitnost i ozbiljnost situacije.


Što se tiče isplata, kazino i dalje ne poštuje svoje navedene uslove plaćanja:

– Tokom aprila sam primio samo 36.000 evra umesto oglašenog mesečnog limita od 60.000 evra

– Tokom prve nedelje maja, primio sam 16.000 evra (12.000 evra 5. maja i 4.000 evra 8. maja)

– Juče, 11. maja, dobio sam još 4.000 evra


Trenutno je ostalo neisplaćeno još 84.000 evra.


Pored toga, 24.000 evra koji nedostaju od aprila trebalo bi odmah da se isplate kako bi se situacija regulisala i isplate uskladile sa navedenim ograničenjima kazina.


Zaključno, smatram da ovaj spor ostaje nerešen, kako u vezi sa odbijenih 100.000 evra, tako i sa tekućim kašnjenjima i nedoslednostima prilikom povlačenja sredstava. Stoga ću sada potražiti pomoć od specijalizovanog advokata kako bih zaštitio i ostvario svoja prava.


Hvala vam na dosadašnjoj pomoći, ostajem dostupan ako bude potrebno.


Srdačan pozdrav,

********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs

Dragi METCINGER,

Možete li, molim vas, potvrditi da li je bonus koji ste koristili zaista bio bonus „comp_points_exchange_n9"?

VIP bonusi koje dobijate preko svog VIP menadžera su specijalizovane ponude prilagođene posebno vama. Međutim, bonus za razmenu komp poena funkcioniše drugačije. U suštini je to standardni besplatni bonus dostupan putem sistema lojalnosti, a takvi bonusi obično uključuju ograničenja dobitaka ili isplata. U ovom konkretnom slučaju, uslovi bonusa izgledaju jasni u vezi sa tim ograničenjima.

Takođe bih vas zamolio da razmotrite stvar iz perspektive kazina. Ako kazino nudi besplatan bonus koji je široko dostupan, mora implementirati pravila koja sprečavaju generisanje nesrazmernih dobitaka samo kroz taj bonus. Upravo zato besplatni bonusi obično uključuju ograničenja maksimalnog iznosa isplate ili dobitaka.

Najvažnije pitanje, koje i dalje ostaje bez odgovora, jeste da li je dobitak od 100.000 evra potekao od ovog konkretnog bonusa. Ako je to zaista slučaj, onda se bojim da postoje veoma ograničene opcije u pogledu osporavanja odbitka.

Naravno, imate puno pravo da potražite nezavisan pravni savet ili da pokrenete stvar putem suda. Međutim, na osnovu trenutno dostupnih informacija, ne verujem da bi takva akcija pomogla.

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs

Dragi Mateje,


Pre svega, želeo bih da istaknem da situacija sa povlačenjem sredstava sa Slotozenom postaje izuzetno teška i iscrpljujuća.

Kazino i dalje ne poštuje sopstvene uslove plaćanja, a kašnjenja postaju nepodnošljiva.

Samo 36.000 evra je isplaćeno tokom aprila umesto oglašenog mesečnog limita od 60.000 evra, što znači da 24.000 evra iz aprila i dalje nije isplaćeno i nikada nije regulisano.

Između 5. i 9. maja, Slotozen je uplatio ukupno 20.000 evra, ali je od tada kazino potpuno prestao da vrši isplate u proteklih 6 dana. Nijedna nova isplata nije obrađena niti zakazana, dok je 84.000 evra i dalje neisplaćeno.

Takođe je bilo otkazanih isplata i nedoslednih objašnjenja u vezi sa ograničenjima isplata, što samo povećava moju zabrinutost u vezi sa rukovanjem mojim nalogom.


Što se tiče spornih 100.000 evra, i dalje se uz poštovanje ne slažem sa zaključkom da je ova situacija jednostavno standardni slučaj besplatnog bonusa.

Da, potvrđujem da je iskorišćeni bonus bio „comp_points_exchange_n9".

Međutim, tokom skoro tri godine igranja na Slotozen-u, nikada nisam doživeo da se ovo ograničenje maksimalnog isplatnog iznosa x10 primenjuje nakon što su ispunjeni uslovi za klađenje.

Vremenom sam dobijao mnogo bonusa, comp_points_exchange, ponude za povraćaj novca i VIP kompenzacije, a kada bih ispunio uslove ili ograničenja klađenja, uvek sam mogao slobodno da nastavim da igram i normalno podižem dobitke bez daljih ograničenja.

Ovo je stvorilo legitimno razumevanje i očekivanje u vezi sa tim kako bonusi funkcionišu na mom nalogu i u ovom kazinu generalno.

Pored toga, komunikacija sa Judžinom i VIP timom je dosledno potvrđivala ideju da se ovi bonusi i ponude za povraćaj novca mogu koristiti bez takvih restriktivnih posledica kada se uslovi ispune.

Već sam dostavio imejlove koji prikazuju bonuse bez ograničenja klađenja, povraćaj novca sa x1 uslovima i situacije u kojima bih mogao da nastavim da igram i normalno podižem novac nakon završetka.

Takođe bih želeo da razjasnim jednu važnu stvar: Nisam igrao koristeći bonuse na depozit. Ogromna većina moje igre i depozita na Slotozen-u je napravljena koristeći depozite pravog novca bez bonusa.

Takođe želim da istaknem da na mojoj stranici lojalnosti u Slotozen-u, vidljiva pravila za moj nalog nivoa 14 jasno navode uslove klađenja (x20 / x25 u zavisnosti od nivoa), ali nema apsolutno nikakvog vidljivog pomena o x10 ograničenju maksimalnog isplatnog iznosa u samom opisu programa lojalnosti.

Moj nalog je konkretno pokazao:

– Bonus: comp_points_exchange_n9

– Iznos bonusa: 700 evra

– Uslov za klađenje: x25

– Obavezno klađenje: 17.500 €

– Uloženi iznos: 17.501,25 €

– Status: „Pari effectue" (završeno)

Datumi prikazani na mom nalogu:

– 27. mart 2026, 18:58

– 03. april 2026, 19:58

Ovo mi je jasno potvrdilo da je zahtev za klađenje u potpunosti ispunjen i potvrđen od strane samog sistema kazina.


Kao dugogodišnji VIP igrač na Slotozen-u skoro tri godine, nikada nisam doživeo takvo ograničenje od x10 nakon završetka klađenja. Naprotiv, kada bi uslovi klađenja bili ispunjeni, uvek sam mogao da nastavim da igram normalno i slobodno podižem dobitke.

Zato sam iskreno verovao da je stanje na računu postalo potpuno dostupno za isplatu nakon ispunjenja uslova za klađenje.

Razumem vaš stav u vezi sa opštim uslovima bonusa, ali verujem da je nedostatak vidljivosti ovog ograničenja x10 unutar samog sistema razmene lojalnosti veliki problem, posebno imajući u vidu:

– program lojalnosti je samo istakao zahtev za klađenje x25

– sistem je potvrdio da je klađenje završeno

– moje prethodno iskustvo u kazinu se stalno razlikovalo od aplikacije koja se sada koristi protiv mene

– Nikada nisam primenio ovo pravilo x10 u skoro tri godine aktivnosti na Slotozen-u

Takođe verujem da je važno razlikovati:

– igrač koji pokušava da zloupotrebi besplatni bonus

i

– dugogodišnji VIP igrač sa značajnim depozitima pravog novca i gubicima tokom nekoliko godina.

Vremenom sam uložio i izgubio značajne količine pravog novca na Slotozen-u, sa neto gubicima od preko ................ € tokom skoro tri godine aktivnosti.


Iz svih ovih razloga, ne smatram spor rešenim i sada ću se konsultovati sa specijalizovanim advokatom u vezi sa ovim pitanjem.


Srdačan pozdrav,

********* **********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs

Dragi Mecinger,


Kazino je izjavio:


„Istovremeno, želeo bih da pojasnim da je, prema trenutno važećim pravilima plaćanja i okviru za povlačenje u kazinu, mesečni limit za povlačenje 20.000 evra, a isplate se obrađuju u skladu sa uslovima objavljenim na veb stranici."


Poštovani predstavnici kazina, možete li, molim vas, pojasniti kada i kako su ovi limiti promenjeni? Ranije je limit izgledao kao 60.000 evra, dok sada navodite da je mesečni limit za isplatu 20.000 evra.


U vezi sa vašom izjavom:


„Međutim, tokom skoro tri godine igranja na Slotozen-u, nikada nisam doživeo da se ovo ograničenje maksimalnog isplatnog iznosa x10 primenjuje nakon što su ispunjeni uslovi za klađenje. Vremenom sam dobijao mnogo bonusa, comp_points_exchange, ponuda za povraćaj novca i VIP kompenzacija, a kada su uslovi za klađenje ili ograničenja ispunjeni, uvek sam mogao slobodno da nastavim da igram i normalno podižem dobitke bez daljih ograničenja."


Pretpostavljam da uglavnom mislite na VIP bonuse, za koje važe drugačija pravila od besplatnih bonusa. Bonusi povezani sa zahtevom za depozit se smatraju drugačije jer zahtevaju od igrača da koristi sopstvena sredstva kako bi se kvalifikovao za njih.


U ovom konkretnom slučaju, bonus je bio bonus za lojalnost/besplatni bonus, gde nije bio potreban depozit niti sopstvena sredstva. Zbog toga spada u kategoriju besplatnih bonusa.


Uz to rečeno, ako smatrate da kazino nije primenjivao pravilo o maksimalnoj isplati od 10 puta na besplatne bonuse u prošlosti i da je pravilo promenio ili sproveo tek nakon vaše pobede, navedite nam primer takve situacije.


Međutim, moram takođe da napomenem da samo navođenje takvog primera ne bi bilo automatski dovoljno. Takođe bi bilo potrebno dokazati da pravilo 10x nije bilo prisutno u uslovima i odredbama u vreme kada ste primili i odigrali bonus.


Razumem vašu frustraciju i osećanja u vezi sa situacijom. Međutim, moramo ostati transparentni i dosledni i svim sličnim slučajevima pristupamo na isti način.

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs

Zdravo Matej,


Hvala vam na odgovoru.


Glavno pitanje danas više nije samo pravilo x10, već

pre svega činjenica da je Slotozen praktično obustavio sva plaćanja i više ne poštuje uslove povlačenja koji su mi saopšteni i primenjivani godinama, kao i očigledne promene u vezi sa pravilima bonusa i plaćanja.


Takođe verujem da Kazino Guru nikada nije snažno insistirao

dovoljno da Slotozen poštuje svoje obaveze plaćanja i uslove koji su efikasno primenjivani mesecima.


Dugo vremena, ograničenja koja su primenjivana i saopštavana bila su

jasno oko 20.000 evra nedeljno i 60.000 evra mesečno. S obzirom da sam igrao i trošio veoma značajne iznose u kazinu pre ove situacije, uplate primljene na moj bankovni račun jasno to pokazuju:


– Januar: približno 59.000 evra – Februar: približno 62.800 evra – Mart: približno 42.000 evra – April: samo 36.000 evra umesto 60.000 evra – Maj: ukupno isplaćeno samo 20.000 evra – od 9. maja: nema daljih isplata iako je više od 84.000 evra još uvek neisplaćeno


I sada, iznenada, Slotozen tvrdi da bi mesečni limit za povlačenje bio samo 20.000 evra mesečno.


Stoga je očigledno da je došlo do modifikacije, reinterpretacije ili promene pravila plaćanja naknadno, što je izuzetno problematično i ozbiljno.


U ovoj fazi više ne govorimo o malim iznosima, već o oko 84.000 evra koji su još uvek neplaćeni, ne računajući dodatnih 100.000 evra koji su direktno uklonjeni sa mog stanja.


Što se tiče pitanja bonusa, potvrđujem da mislim i na besplatne bonuse.


U mom slučaju, sporni bonus je poticao od poena lojalnosti zarađenih kroz moje depozite pravog novca napravljene bez bonusa. Ovaj bonus je uključivao zahtev za klađenje x25 i ograničenje maksimalnog uloga od 5 evra. Nakon što su uslovi klađenja ispunjeni, ovo ograničenje je ukinuto i mogao sam da nastavim slobodno da igram sa bilo kojim iznosima i da normalno isplaćujem novac, tačno kao što se uvek ranije dešavalo na Slotozen-u.


Takođe potvrđujem da sam tokom skoro tri godine na Slotozen-u uvek mogao da nastavim da igram i normalno podižem svoje dobitke nakon što sam ispunio uslove klađenja, bez obzira na vrstu korišćenog bonusa, uključujući i besplatne bonuse.


Takođe je zanimljivo napomenuti da Slotozen danas pokazuje veoma vidljiva ograničenja direktno u svojim promotivnim ponudama.


Na primer, u promotivnom VIP imejlu koji sam primio 21. maja 2026. godine, sledeće je jasno navedeno:


„50 besplatnih okretaja 🎰 Minimalni depozit 35 € · Klađenje ×10 · Maksimalna isplata 500 €"


Ovo pokazuje da Slotozen sada smatra da je neophodno da jasno i vidljivo prikaže ova ograničenja povlačenja u svojim promocijama.


Međutim, ovaj nivo vidljivosti, jasnoće i transparentnosti jednostavno nije postojao ranije u vezi sa bonusima koje sam koristio tokom godina.


Upravo zato trenutna situacija deluje nedosledno, duboko nepravedno i potpuno suprotno načinu na koji su bonusi i isplate uvek funkcionisali na mom računu ranije.


Takođe je važno zapamtiti da igrači nemaju apsolutno nikakav pristup prethodnim arhiviranim verzijama uslova i odredbi kazina ili internim promenama napravljenim tokom vremena. Samo Slotozen poseduje ove informacije.


Stoga bi trebalo da bude odgovornost kazina da transparentno obezbedi:


– tačne verzije uslova i odredbi koje su važile u vreme dobitka; – tačne datume kada su ova pravila izmenjena; – dokaz da su ova ograničenja bila jasno vidljiva i efikasno primenjena pre ovog spora; – i jasno objašnjenje zašto su se i pravila isplate i tumačenja bonusa iznenada promenila nakon mog velikog dobitka.


U ovom trenutku, čini se da je nekoliko pravila izmenjeno, reinterpretirano ili pojačano nakon dobitaka kako bi se smanjile ili odložile dugovanja.


Danas, iskreno osećam da Slotozen zloupotrebljava trenutnu situaciju i javni stav kompanije Casino Guru u vezi sa ovim sporom kako bi blokirao ili odložio isplate bez ikakvih stvarnih posledica.


Srdačan pozdrav,

****** *******

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs


Zdravo Matej,


Hvala vam na odgovoru.


Glavni problem danas više nije samo pravilo x10, već pre svega činjenica da je Slotozen praktično zaustavio sva plaćanja i više ne poštuje uslove povlačenja koji su mi saopšteni i primenjivani godinama, kao ni očigledne promene u vezi sa pravilima bonusa i plaćanja.


Takođe verujem da Casino Guru nikada nije dovoljno snažno insistirao da Slotozen poštuje svoje obaveze plaćanja i uslove koji su efikasno primenjivani mesecima.


Dugo vremena, primenjena i saopštena ograničenja su bila jasno oko 20.000 evra nedeljno i 60.000 evra mesečno. S obzirom da sam igrao i trošio veoma značajne iznose u kazinu pre ove situacije, uplate primljene na moj bankovni račun jasno to pokazuju:


– Januar: približno 59.000 evra

– februar: približno 62.800 evra

– mart: približno 42.000 evra

– April: samo 36.000 evra umesto 60.000 evra

– Maj: ukupno isplaćeno samo 20.000 evra

– od 9. maja: nema daljih isplata uprkos tome što je više od 84.000 evra još uvek neplaćeno


I sada, iznenada, Slotozen tvrdi da bi mesečni limit za povlačenje bio samo 20.000 evra mesečno.


Stoga je očigledno da je došlo do modifikacije, reinterpretacije ili promene pravila plaćanja naknadno, što je izuzetno problematično i ozbiljno.


U ovoj fazi više ne govorimo o malim iznosima, već o oko 84.000 evra koji su još uvek neplaćeni, ne računajući dodatnih 100.000 evra koji su direktno uklonjeni sa mog stanja.


Što se tiče pitanja bonusa, potvrđujem da mislim i na besplatne bonuse.


U mom slučaju, sporni bonus je poticao od poena lojalnosti zarađenih kroz moje depozite pravog novca napravljene bez bonusa. Ovaj bonus je uključivao zahtev za klađenje x25 i ograničenje maksimalnog uloga od 5 evra. Nakon što su uslovi klađenja ispunjeni, ovo ograničenje je ukinuto i mogao sam da nastavim slobodno da igram sa bilo kojim iznosima i da normalno isplaćujem novac, tačno kao što se uvek ranije dešavalo na Slotozen-u.


Takođe potvrđujem da sam tokom skoro tri godine na Slotozen-u uvek mogao da nastavim da igram i normalno podižem svoje dobitke nakon što sam ispunio uslove klađenja, bez obzira na vrstu korišćenog bonusa, uključujući i besplatne bonuse.


Takođe je zanimljivo napomenuti da Slotozen danas pokazuje veoma vidljiva ograničenja direktno u svojim promotivnim ponudama.


Na primer, u promotivnom VIP imejlu koji sam primio 21. maja 2026. godine, sledeće je jasno navedeno:


„50 besplatnih okretaja 🎰"

Minimalni depozit 35 € · Klađenje ×10 · Maksimalna isplata 500 €


Ovo pokazuje da Slotozen sada smatra da je neophodno da jasno i vidljivo prikaže ova ograničenja povlačenja u svojim promocijama.


Međutim, ovaj nivo vidljivosti, jasnoće i transparentnosti jednostavno nije postojao ranije u vezi sa bonusima koje sam koristio tokom godina.


Upravo zato trenutna situacija deluje nedosledno, duboko nepravedno i potpuno suprotno načinu na koji su bonusi i isplate uvek funkcionisali na mom računu ranije.


Takođe je važno zapamtiti da igrači nemaju apsolutno nikakav pristup prethodnim arhiviranim verzijama uslova i odredbi kazina ili internim promenama napravljenim tokom vremena. Samo Slotozen poseduje ove informacije.


Stoga bi trebalo da bude odgovornost kazina da transparentno obezbedi:


– tačne verzije uslova i odredbi koje su važile u vreme osvajanja dobitaka;

– tačne datume kada su ova pravila izmenjena;

– dokaz da su ova ograničenja bila jasno vidljiva i efikasno primenjena pre ovog spora;

– i jasno objašnjenje zašto su se i pravila isplate i tumačenja bonusa iznenada promenila nakon mojih velikih dobitaka.


U ovom trenutku, čini se da je nekoliko pravila izmenjeno, reinterpretirano ili pojačano nakon dobitaka kako bi se smanjile ili odložile dugovanja.


Danas, iskreno osećam da Slotozen zloupotrebljava trenutnu situaciju i javni stav kompanije Casino Guru u vezi sa ovim sporom kako bi blokirao ili odložio isplate bez ikakvih stvarnih posledica.


Srdačan pozdrav,


******* ******

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs

Dragi Mateje,


Kao što je prethodno navedeno, transakcije isplate igrača se obrađuju u skladu sa važećim Uslovima i odredbama koji su bili na snazi u relevantnom trenutku. Ova ograničenja nisu promenjena u vezi sa ovim slučajem.


Trenutno su naša ograničenja za povlačenje jasno navedena u Uslovima i odredbama na sledeći način:


  • Dnevno: 5.000 €
  • Nedeljno (7 dana u mesecu): 10.000 €
  • Mesečno: 20.000 €


Shodno tome, trenutno važeći mesečni limit za isplatu ostaje 20.000 evra , a transakcije isplate igrača se obrađuju u skladu sa ovim limitom i važećim Uslovima i odredbama.


Srdačan pozdrav,

Tim kazina Slotozen

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
frPrevodrsgb

Zdravo Matej,


Želim još jednom da se vratim na ovo pitanje, jer smatram da se nekoliko bitnih i posebno ozbiljnih elemenata još uvek ne uzima u obzir na odgovarajući način u ovom slučaju.


Problem danas više nije samo u pravilu x10 koje je pozvao Slotozen, već posebno u činjenici da je kazino praktično zaustavio sva plaćanja dok su se mesecima na moj nalog očigledno primenjivali veoma različiti VIP uslovi.


Tokom dužeg vremenskog perioda, Slotozen je konstantno potvrđivao i primenjivao plaćanja koja odgovaraju približno:


– oko 20.000 evra nedeljno

– do 60.000 evra mesečno


Uplate koje su zapravo izvršene na moj bankovni račun jasno to pokazuju:


– Januar: približno 59.000 evra

– februar: približno 62.800 evra

– mart: približno 42.000 evra

– April: samo 36.000 evra

– Maj: samo 20.000 evra

– Od 9. maja: nema daljih isplata uprkos tome što je više od 84.000 evra još uvek neplaćeno.


Danas, Slotozen iznenada tvrdi da bi primenljivo ograničenje bilo samo 20.000 evra mesečno.


Ova situacija je izuzetno problematična, jer se ovo ograničenje nikada ranije nije primenjivalo na moj nalog na ovaj način. Naprotiv, godinama je kazino validirao i obrađivao mnogo veće isplate, iako sam i ja pretrpeo izuzetno značajne gubitke na ovoj platformi.


Činjenica da danas više ne igram direktno je povezana sa ovim sporom:

– Slotozen je povukao približno 100.000 evra sa mog računa;

– isplate su potom znatno usporene, a zatim praktično obustavljene;

– i nedeljama nije predloženo nikakvo konkretno rešenje.


Što se tiče oduzimanja 100.000 evra, želeo bih da vas podsetim da je sporni bonus potekao od poena lojalnosti dobijenih depozitima pravog novca napravljenim bez bonusa.


Ovaj bonus od 700 evra je uključivao:

– uslov ulaganja x25;

– maksimalni limit za klađenje od 5 evra.


Kada je ovaj uslov za klađenje bio u potpunosti ispunjen, nastavio sam da igram normalno kao što se uvek dešavalo na mom nalogu skoro tri godine.


Slotozen sada tvrdi da je primenio opšte pravilo koje ograničava isplate na 10 puta veći iznos bonusa, odnosno približno 7.000 evra maksimalno za bonus od 700 evra, i upravo na osnovu toga je sa mog salda povučeno približno 100.000 evra bez prethodnog upozorenja ili obaveštenja.


Osnovni problem je što ovo pravilo nikada ranije nije primenjeno na ovaj način na mom nalogu, uprkos godinama korišćenja bonusa i besplatnih bonusa.


Takođe je veoma važno napomenuti da Slotozen sada jasno prikazuje određena ograničenja direktno u svojim novim VIP promotivnim imejlovima, uključujući:


„50 besplatnih okretaja 🎰 Minimalni depozit 35 € · Klađenje ×10 · Maksimalna isplata 500 €"


Ova veoma jasna vidljivost ograničenja ranije nije postojala u vezi sa bonusima koji se koriste na mom nalogu.


Ovo snažno pojačava utisak da su pravila promenjena, pooštrena ili reinterpretirana nakon mojih značajnih dobitaka.


Do danas, Casino Guru nikada nije zapravo pitao kazino:

– kog tačno datuma bi ovo pravilo x10 bilo uvedeno;

– koja tačna verzija uslova i odredbi je bila na snazi u vreme osvajanja dobitka;

– niti dokaz da je ovo ograničenje zaista bilo vidljivo i jasno saopšteno igraču u trenutku korišćenja predmetnog bonusa.


Međutim, samo Slotozen ima istoriju starih uslova i odredbi i internih promena napravljenih tokom vremena.


U ovim okolnostima, čini mi se neophodnim da kazino konačno obezbedi:

– tačne stare verzije važećih uslova;

– tačne datume izmene;

– i dokaz da je ovo ograničenje od x10 zaista postojalo i da je bilo jasno prikazano pre ovog spora.


Danas, iskreno osećam da je Slotozen iskoristio vreme dobijeno tokom ovog postupka da značajno uspori plaćanja, izmeni ili pooštri određene uslove, a zatim retroaktivno opravda izuzetno finansijski opterećujuće odluke.


S obzirom na iznose o kojima je reč — približno 84.000 evra je još uvek neplaćeno i 100.000 evra je povučeno sa stanja — ova situacija mora odmah da se zaustavi i da se ispita sa mnogo većom ozbiljnošću i čvrstijom.


S poštovanjem,

******* ********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs

Zdravo Matej,


Želeo bih da razumem zašto ključna pitanja koja pokrećem već nekoliko nedelja ostaju bez odgovora.

Glavni problem danas je to što je Slotozen više puta navodio i primenjivao uslove za isplatu koji odgovaraju približno 20.000 evra nedeljno i do 60.000 evra mesečno na mom VIP nalogu tokom više meseci. Već sam ovo detaljno objasnio u prethodnoj poruci, zajedno sa istorijom plaćanja koja pokazuje da su ovi uslovi zaista primenjeni.

Sada, Slotozen iznenada tvrdi da je primenljivo ograničenje samo 20.000 evra mesečno.

Ne verujem da je prihvatljivo da kazino jednostavno menja ili reinterpretira uslove isplate nakon što su ostvareni značajni dobici, posebno kada su različiti uslovi saopšteni i primenjivani tokom dužeg vremenskog perioda.

Povlačenja sredstava treba da se obrađuju u skladu sa uslovima koji su bili na snazi i primenjivali se u vreme kada su dobici generisani, a ne u skladu sa ograničenjima koja se primenjuju mesecima kasnije tokom ovog spora.

Što se tiče konfiskacije približno 100.000 evra, Casino Guru još uvek nije pitao:

– koja tačna verzija Uslova i odredbi je bila na snazi u vreme kada su dobici generisani;

– kog tačno datuma je uvedeno navodno pravilo „maksimalne isplate x10";

– gde je ovo ograničenje bilo prikazano prilikom dodele bonusa;

– ili zašto ovo pravilo nikada ranije nije primenjeno uprkos nekoliko godina korišćenja bonusa na mom nalogu.

Samo Slotozen ima pristup istorijskim verzijama svojih Uslova i odredbi i evidenciji internih promena napravljenih tokom vremena.

Stoga, pre nego što prihvatim trenutne izjave kazina, smatram da je neophodno zahtevati konkretne dokaze u vezi sa pravilima koja su zapravo bila primenljiva u vreme dobitaka, kao i uslovima povlačenja koji su saopšteni i primenjeni na moj nalog.

Trenutno je neplaćeno oko 84.000 evra, a sa mog duga je uklonjeno oko 100.000 evra.

Uzimajući u obzir iznose o kojima je reč, s poštovanjem zahtevam da se od Slotozena zahteva da poštuje uslove povlačenja koje je sam saopštio i primenjivao mesecima, i da konačno pruži dokaze u vezi sa navodnim pravilom x10.


Srdačan pozdrav,

******** ********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs

Dragi Mecinger,

Kada sam poslednji put pregledao uslove i odredbe, primetio sam da je najnovija verzija ažuriranja dostupna u to vreme izgledala pre pojave ovog problema.

Međutim, ljubazno bih zamolio predstavnika kazina da pruži jasan i detaljan odgovor na sledeća pitanja:

Poštovani predstavnike kazina,

  • Možete li, molim vas, potvrditi da li je pravilo o maksimalnim dobicima od besplatnih okretaja već bilo uključeno u uslove pre Mecingerovog učešća u pomenutom bonusu? Ako je moguće, možete li takođe navesti od kada je ovo pravilo na snazi?
  • Možete li, molim vas, objasniti kako su strukturirana ograničenja za isplatu za VIP igrače? Koliko ja razumem, ograničenja za isplatu mogu zavisiti od aktivnosti igrača, posebno od nivoa klađenja, ali bismo bili zahvalni na pojašnjenju tačnog mehanizma.
  • Možete li takođe pojasniti zašto Mecinger možda ranije nije naišao na ovo pravilo? Moguće je da je prvenstveno koristio različite vrste bonusa, a ne besplatne bonuse, ali bismo vam bili zahvalni na potvrdi.

Hvala vam puno na pomoći i pojašnjenju.

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 meseca
gbPrevodrs

Dragi Mateje,


Hvala vam na odgovoru.

Takođe bih želeo da vam skrenem pažnju na važnu izjavu koju je Slotozen dao u Judžinovom poslednjem imejlu primljenom 3. juna 2026. godine.

U tom imejlu, Judžin eksplicitno navodi da su veći iznosi isplata koji su prethodno obrađeni na mom računu smanjeni zbog moje nedavno niže aktivnosti i nivoa depozita.

Međutim, ovo je u potpunosti posledica Slotozenovih sopstvenih postupaka.

Prestao sam da igram jer je sa mog računa uklonjeno oko 100.000 evra, isplate su drastično usporene, a uslovi isplate koji su prethodno saopšteni i primenjeni na moj VIP nalog više se ne poštuju.

Stoga, moja smanjena aktivnost ne može biti korišćena kao opravdanje za promenu uslova povlačenja koji su primenjeni kada su dobici generisani.

Dobitci su ostvareni dok je Slotozen više puta primenjivao i komunicirao VIP uslove za isplatu od približno 20.000 evra nedeljno i do 60.000 evra mesečno. To su uslovi koji se trebaju poštovati, a isplate treba odmah nastaviti u skladu sa tim uslovima.

S poštovanjem tvrdim da se Slotozen ne može pozivati na moju smanjenu aktivnost danas kada je ta smanjena aktivnost sama po sebi direktna posledica konfiskacije približno 100.000 evra i neobrade isplata u skladu sa uslovima koji su važili u vreme dobitka.

Što se tiče spornih 100.000 evra, tvrdim da ova sredstva treba vratiti i isplatiti. Navodno pravilo o maksimalnom isplati x10 nikada nije primenjeno na ovaj način na moj nalog uprkos godinama korišćenja bonusa, i nije mi prikazano niti saopšteno kada je bonus odobren.

Do danas nisu dostavljeni dokazi koji pokazuju da je ovo ograničenje bilo jasno vidljivo i primenljivo kada je bonus dodeljen.

Stoga s poštovanjem molim da se od Slotozena zahteva da:

odmah nastaviti isplate u skladu sa uslovima povlačenja koji su primenjeni kada su dobici generisani;

obraditi odložena povlačenja koja su već trebalo da budu isplaćena;

vratiti i isplatiti spornih 100.000 evra;

pružiti dokaz da je navodno pravilo x10 bilo jasno vidljivo i primenljivo kada je bonus dodeljen.


Srdačan pozdrav,

******* ********

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 4 nedelja
gbPrevodrs

Dragi Mateje,


Hvala vam na vašim pitanjima.


Drago nam je da pružimo dodatna pojašnjenja u vezi sa pokrenutim pitanjima.


Pravilo maksimalnih dobitaka

Možemo potvrditi da je pravilo maksimalnog dobitka koje se primenjuje na bonus sredstva već bilo na snazi u vreme kada je igrač primio, kladio se i završio predmetni bonus.


Prilagođavanje balansa igrača je izvršeno u skladu sa Uslovima i odredbama bonusa koji su važili za bonus u vreme učešća. Kao što je prethodno objašnjeno, relevantno pravilo predviđa da dobici ostvareni od određenih vrsta bonusa podležu maksimalnom ograničenju isplate, pri čemu se svaki iznos koji prelazi to ograničenje gubi u skladu sa važećim uslovima bonusa.


Prilagođavanje primenjeno na stanje igrača stoga nije rezultat kasnije promene pravila ili retroaktivne primene uslova, već primene uslova bonusa koji regulišu promociju pod kojom su dobici generisani.


Zašto igrač možda ranije nije naišao na ovo pravilo

Na osnovu našeg pregleda istorije igrača, nema naznaka da je igrač ranije bio pogođen ovim ograničenjem samo zato što raniji dobici vezani za bonus nisu prelazili važeći maksimalni prag za isplatu.


Drugim rečima, iako je isto pravilo bilo primenljivo, prethodne bonus sesije nisu generisale dobitke koji su zahtevali prilagođavanje stanja prema odredbi o maksimalnim dobicima. Stoga, igrač možda nije ranije naišao na praktičnu primenu ovog pravila, iako je ono deo važećeg okvira bonusa.


Limiti za isplatu VIP sredstava

Što se tiče ograničenja povlačenja koje je igrač naveo, možemo potvrditi da je igrač u određenim periodima mogao imati koristi od poboljšanih aranžmana za povlačenje povezanih sa njegovim VIP statusom i istorijom naloga.


Takve usluge su diskrecione prirode, mogu biti specifične za nalog i može ih obezbediti VIP tim u izuzetnim slučajevima. Međutim, ovi aranžmani ne zamenjuju zvanične Uslove i odredbe i ne treba ih tumačiti kao trajno pravo ili izmenu okvira za povlačenje koji se primenjuje na nalog.


Uslovi i odredbe ostaju merodavan dokument u svakom trenutku, a obrada povlačenja sredstava je u krajnjoj liniji podložna važećim operativnim, procedurama usklađenosti i plaćanja.

Trenutno se zahtevi igrača za povlačenje sredstava i dalje obrađuju u skladu sa ograničenjima i procedurama navedenim u Uslovima i odredbama.


Verujemo da ovo razjašnjava pokrenuta pitanja. Ukoliko vam je potrebna dodatna informacija ili prateća dokumentacija, molimo vas da nas obavestite i rado ćemo vam pomoći.


Srdačan pozdrav,

Tim kazina Slotozen

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 4 nedelja
gbPrevodrs

Dragi Mateje,

Hvala vam na odgovoru kazina.

Međutim, fundamentalna pitanja ostaju nerešena.

Što se tiče približno 100.000 evra uklonjenih sa mog računa, Slotozen se i dalje oslanja na navodno pravilo o maksimalnoj isplati x10, a i dalje ne pruža nikakve stvarne dokaze.

Do danas, kazino nije uspeo da obezbedi:

tačne Uslove bonusa koji su važili u vreme kada je bonus dodeljen;

dokaz da je navodno pravilo o maksimalnoj isplati x10 bilo jasno vidljivo i saopšteno mi;

datum od kog je ovo pravilo stupilo na snagu.

Takođe mogu da potvrdim da tokom nekoliko godina igranja na Slotozen-u i korišćenja raznih bonusa, uključujući i besplatne bonuse, nikada nisam video nikakvo vidljivo ograničenje maksimalnog isplatnog iznosa x10 vezano za bonuse koje sam dobio.

U stvari, tek nedavno je Slotozen počeo jasno da prikazuje takva ograničenja u svojim promotivnim ponudama.

Na primer, u VIP promotivnom imejlu primljenom 21. maja 2026. godine, Slotozen je eksplicitno naveo:

50 besplatnih okretaja 🎰 | Minimalni depozit 35 € | Klađenje ×10 | Maksimalna isplata 500 €

Ovo jasno pokazuje da Slotozen sada smatra da je neophodno da istaknuto prikaže maksimalna ograničenja isplate direktno u okviru svojih promocija.

Mogu da potvrdim da ovaj nivo vidljivosti nije postojao kod bonusa koje sam ranije primao, uključujući i bonus koji je doveo do ovog spora.

Štaviše, sam Slotozen priznaje da su se na moj nalog mesecima primenjivali poboljšani uslovi za povlačenje VIP sredstava zbog mog VIP statusa i istorije naloga.

Dobitci su ostvareni dok su se ti uslovi primenjivali.

Kazino ne može primenjivati uslove za isplatu koji odgovaraju približno 20.000 evra nedeljno i do 60.000 evra mesečno mesecima, dozvoliti generisanje dobitaka pod tim uslovima, a zatim iznenada vratiti na 20.000 evra mesečno nakon što dobici postoje.

Činjenica da više ne igram je u potpunosti posledica samog postupka kompanije Slotozen: približno 100.000 evra je uklonjeno sa mog stanja, a uslovi povlačenja koji su se ranije primenjivali na mom računu više nisu poštovani.

U ovoj fazi je izgubljeno dovoljno vremena.

Bez jasnih pisanih dokaza koji dokazuju da je navodno pravilo x10 bilo vidljivo i primenljivo u vreme bonusa, ne postoji valjana osnova za konfiskaciju približno 100.000 evra.

Slotozen bi trebalo da prestane da odlaže ovu stvar, da odmah isplati preostale isplate, da odmah vrati i isplati približno 100.000 evra uklonjenih sa mog stanja i da konačno poštuje uslove isplate koji su primenjeni kada su ovi dobici generisani.

Kazino je imao dovoljno vremena da opravda svoj stav. Sada je vreme da plati ono što duguje.

Srdačan pozdrav,

J***** M*******

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 3 nedelja
gbPrevodrs

Dragi Mateje,

Nekoliko dodatnih komentara u vezi sa Slotozenovim poslednjim odgovorom.

Tri tačke koje je kazino izneo i dalje nisu potkrepljene dokazima.

1. Pravilo maksimalnog dobitka

Slotozen tvrdi da je navodno pravilo o maksimalnoj isplati x10 postojalo u vreme bonusa.

Osporavam ovo. Ovo ograničenje nikada nije prikazano kada je bonus dodeljen, nikada mi nije saopšteno i nikada nije primenjeno tokom nekoliko godina korišćenja svih vrsta bonusa, uključujući i besplatne bonuse.

Štaviše, Slotozen je tek nedavno počeo jasno da prikazuje ograničenja „Max Cashout" u svojim promocijama, posebno u VIP imejlu od 21. maja 2026. godine.

Stoga zahtevam da Slotozen dostavi Uslove i odredbe bonusa koji su bili na snazi 1. decembra 2025. godine, 1. januara 2026. godine i 1. februara 2026. godine, zajedno sa dokazom da je ovo navodno x10 pravilo bilo vidljivo i primenljivo.

2. Zašto navodno nikada ranije nisam naišao na ovo pravilo

Slotozen tvrdi da, prema njihovoj analizi istorije mog naloga, nikada ranije nisam prekoračio navodni prag.

Takođe osporavam ovu izjavu.

Ovo je samo tvrdnja bez dokaza. Stoga zahtevam da Slotozen dostavi analizu i prateću dokumentaciju na kojoj se zasniva ova tvrdnja.

3. Ograničenja za VIP isplatu

Slotozen sada priznaje da su na moj nalog primenjeni poboljšani uslovi za povlačenje VIP sredstava.

Ovi uslovi su više puta saopštavani i primenjivani dok su se dobijali dobici.

Kazino ne može primenjivati uslove za povlačenje koji odgovaraju približno 60.000 evra mesečno mesecima, a zatim iznenada vratiti na 20.000 evra mesečno kada se ostvaruju značajni dobici koji ostaju neisplaćeni.

U ovoj fazi, data su objašnjenja, ali ne i dokazi.

Stoga i dalje zahtevam da Slotozen dostavi traženi dokaz, odmah vrati i isplati približno 100.000 evra uklonjenih sa mog stanja i obradi preostale isplate, uključujući i odložene isplate, u skladu sa uslovima koji su primenjeni kada su dobici generisani.

Srdačan pozdrav,

J***** M*******

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 3 nedelja
gbPrevodrs

Dragi svi,

Zovem se Mihal, i pošto Matej više nije dostupan da nastavi moderiranje ovog slučaja, on je dodeljen meni. Budite uvereni da ću se ovim pitanjem pozabaviti sa odgovarajućim nivoom pažnje i transparentnosti koji je potreban.



Dragi METCINGER,

Razumem zašto nastavljate da tražite svaki mogući argument u prilog svom stavu. Iz vaše perspektive, ishod ima značajne implikacije i sasvim je prirodno da želite da se uverite da je svaki aspekt slučaja pravilno razmotren i da su vaše brige u potpunosti saslušane.

Međutim, nakon pažljivog pregleda svih datih odgovora, kao i informacija koje je Matej podelio sa mnom u vezi sa vašim prethodnim razmenama imejlova, stekao sam utisak da možda niste u potpunosti uzeli u obzir neka od već datih pojašnjenja.

Naravno, imate potpuno pravo da se ne slažete sa objašnjenjima i zaključcima. Poštujem da možete drugačije sagledati okolnosti. Istovremeno, razlika u mišljenju sama po sebi ne menja činjenice utvrđene tokom istrage, operativni okvir ili valjane razloge koji su doveli do preduzetih radnji u ovom slučaju.

Uz to rečeno, takođe mogu da razumem vašu zabrinutost u vezi sa nivoom detalja koji je kazino pružio. Slažem se da bi veća transparentnost i opsežnije (ako je zakonski moguće) deljenje dokaza od strane tima kazina moglo da pruži dodatnu sigurnost i doprinese boljem razumevanju osnova za njihovu odluku.

Budite uvereni da su vaši argumenti i zabrinutosti pažljivo razmatrani i da se još uvek razmatraju tokom celog procesa preispitivanja. Iskreno se nadam da ćemo moći da dođemo do dobro informisanog zaključka u razumnom roku.



Poštovani time kazina Slotozen,

Hvala vam na pojašnjenju koje ste do sada dali.

Možete li, molim vas, da odgovorite na najnovije zabrinutosti igrača na jasan i sveobuhvatan način, uključujući pružanje svih dokaza koji su prikladni i dozvoljeni za javno deljenje u temi žalbi.

Ukoliko određeni dokazi nisu pogodni za javno objavljivanje zbog poverljivosti ili zaštite podataka, mogu označiti relevantne objave kao privatne tako da budu vidljive samo igraču, vašem timu i Kazino Guruu. Alternativno, možete mi direktno dostaviti prateću dokumentaciju na michal.k@casino.guru za potrebe nezavisne revizije.

Unapred hvala na saradnji. Radujem se vašem odgovoru.

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 3 nedelja
gbPrevodrs

Dragi Mihale,

Hvala vam na praćenju.

Do danas, Slotozen je pružio samo neproverene tvrdnje bez ikakvih potkrepljujućih dokaza.

Potpuno se slažem da su neophodni potpuna transparentnost i dokumentarni dokazi.

U odsustvu takvih dokaza, konfiskacija približno 100.000 evra ostaje potpuno neosnovana i trebalo bi da bude poništena.

Shodno tome, Slotozen bi sada trebalo bez daljeg odlaganja da obezbedi:

Ugovorni dokazi

Tačni Uslovi korišćenja, uključujući Uslove za bonus, koji su bili na snazi 1. decembra 2025. godine, 1. januara 2026. godine i 1. februara 2026. godine.

Tehnički dokaz otkrivanja

Sistemski logovi, snimci ekrana ili ekvivalentni zapisi koji pokazuju da je navodno pravilo o maksimalnom isplati x10 jasno prikazano i saopšteno u tačnom trenutku razmene komp poena.

Istorijska revizija

Istorija naloga, analiza i prateća dokumentacija na koju se kazino oslanja kada tvrdi da nikada ranije nisam prekoračio navodni prag.

Štaviše, vaš poslednji odgovor se ne bavi pitanjem neizmirenih povlačenja sredstava, što ostaje centralni aspekt ovog spora.

Slotozen je izričito priznao da su na moj račun primenjeni povećani VIP limiti za isplatu od približno 20.000 evra nedeljno i 60.000 evra mesečno. To su bili uslovi pod kojima su generisani sporni dobici.

Kazino ne može primenjivati te uslove povlačenja mesecima, dozvoliti generisanje dobitaka pod njima, a zatim naknadno smanjiti isplate kada ti dobici postanu isplativi.

Već otprilike dva meseca, Slotozen nije poštovao te uslove za povlačenje sredstava i značajno je odložio plaćanja koja su već trebalo da budu obrađena.

Zaključak i zahtevi

Približno 100.000 evra skinutih sa mog stanja treba odmah vratiti i isplatiti.

Sva neizmirena povlačenja treba odmah nastaviti u skladu sa VIP uslovima povlačenja koji su primenjeni kada su dobici generisani.

Slotozen sada mora ili da dostavi dokumentarne i tehničke dokaze koje je zahtevao Kazino Guru ili da odmah ispuni svoje preostale finansijske obaveze.

Srdačan pozdrav,

J**** M******

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 nedelja
gbPrevodrs

Zdravo,


Hvala vam na prilici da pružim dodatna pojašnjenja u vezi sa tačkama koje je igrač pokrenuo.


Cenimo perspektivu igrača; međutim, želeli bismo da se pojedinačno pozabavimo svakom tačkom i pružimo dodatni kontekst u vezi sa važećim Uslovima i odredbama i postupanjem u ovom slučaju.


1. Pravilo maksimalnog dobitka

Igrač osporava primenljivost pravila o maksimalnom dobitku i zahteva istorijske verzije Uslova i odredbi bonusa.


Možemo potvrditi da je odredba o maksimalnom dobitku koja se primenjuje na bonus igrača bila na snazi u vreme kada je relevantna promocija aktivirana, klađena i završena.


Sporni saldo igrača potiče od bonusa „comp_points_exchange_n9", koji spada u kategoriju Comppoints bonusa.


Važeći uslovi bonusa eksplicitno navode:


„Maksimalni dobici koji će biti isplaćeni kao rezultat bilo kog novčanog bonusa, povrata novca, ličnog bonusa, bonusa sa besplatnim čipovima (uključujući, ali ne ograničavajući se na paket dobrodošlice, vikend dopunu, posebne bonuse za VIP nivoe, komp poene, dobitke na turnirima, dobitke na lutriji itd.) biće jednaki iznosu bonusa pomnoženom sa 10, osim ako nije drugačije naznačeno."


Uslovi dalje preciziraju:


„Svaki dobitak koji prelazi ovaj iznos biće oduzet prilikom povlačenja ili nakon 24 sata nakon klađenja bonusa. Imajte u vidu da će se, dok se ne obradi povlačenje relevantnog stanja, sredstva na stanju smatrati predmetom pravila maksimalnog dobitka."


Shodno tome, pravilo maksimalnog dobitka se izričito primenjuje na Comppoints bonuse i ostaje na snazi nakon završetka klađenja dok se relevantni iznos ne povuče ili na drugi način ne izmiri.


Takođe bismo s poštovanjem pojasnili da je primenljivost uslova bonusa određena samim Uslovima i odredbama bonusa i ne zavisi od prisustva ili odsustva dodatnih obaveštenja, promotivnih banera, imejlova ili iskačućih poruka.


Svaka dodatna komunikacija u vezi sa mehanikom bonusa je informativne prirode i ne stvara, ne menja niti poništava važeće Uslove i odredbe koje je igrač prihvatio prilikom učešća.


Fraza „osim ako nije drugačije naznačeno" jednostavno dozvoljava određenim promocijama da obezbede alternativne maksimalne limite za isplatu tamo gde je to posebno naznačeno. U odsustvu takvog alternativnog uslova, primenjuje se standardno pravilo x10.


Stoga je prilagođavanje stanja na igračevom računu izvršeno strogo u skladu sa uslovima bonusa koji važe za promociju.


2. Prethodna bonus aktivnost

Igrač navodi da nikada ranije nije naišao na pravilo maksimalnog dobitka.


Naš pregled istorije igračevog naloga pokazuje da prethodno učešće u bonusu nije rezultiralo dobicima koji prelaze važeće maksimalne pragove za isplatu.


Kao rezultat toga, pravilo nije bilo aktivirano u prethodnim slučajevima.


Činjenica da određeni uslov nije prethodno aktiviran ne ukazuje na to da nije postojao ili da nije bio primenljiv.


Igrač je prethodno iskoristio svoja GDPR prava i dobio kompletan nalog i istoriju igranja, koja sadrži relevantne informacije o prethodnom učešću i rezultatima bonusa.


Ovi podaci omogućavaju igraču da samostalno pregleda svoju istorijsku aktivnost i proveri da li su prethodni bonus dobici ostali u okviru važećih pragova.


3. Ograničenja za povlačenje VIP sredstava

Igrač se poziva na iznose isplata koje mu je prethodno saopštio VIP menadžer i predlaže da ovi uslovi treba da važe na neodređeno vreme.


Želeli bismo da pojasnimo da se VIP aranžmani za isplatu kontinuirano preispituju i ne predstavljaju trajna prava na račun.


Svi poboljšani uslovi povlačenja koji su možda bili primenjeni na igračev račun u prošlosti bili su diskrecioni VIP smeštaj koji je pružan u to vreme i ne treba ih tumačiti kao zagarantovana ili ugovorna ograničenja povlačenja koja se primenjuju na neodređeno vreme.


Kao i kod svih VIP pogodnosti, takvi aranžmani mogu se periodično prilagođavati na osnovu različitih faktora, uključujući, ali ne ograničavajući se na aktivnost na računu, komercijalna razmatranja, operativne zahteve, upravljanje rizicima i interne preglede politika.


Važno je napomenuti da svi prethodno odobreni privremeni VIP smeštaji nisu prelazili ograničenja za isplatu utvrđena našim Uslovima i odredbama.


Trenutno se isplate igrača i dalje obrađuju u skladu sa standardnim ograničenjima koja se primenjuju na račun prema Uslovima i odredbama.


Shodno tome, činjenica da su veći iznosi isplate možda prethodno obrađeni ne stvara obavezu za kazino da održava identične uslove isplate unedogled.


Verujemo da ovo razjašnjava naš stav i ostajemo dostupni ukoliko budu potrebne dodatne informacije.


Srdačan pozdrav,

Tim kazina Slotozen

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 2 nedelja
gbPrevodrs

Dragi Mihale,

Hvala vam na praćenju.

Uprkos višestrukim zahtevima, Slotozen još uvek nije dostavio dokaze potrebne za potkrepljivanje svog stava.

Kazino nije obezbedio:

Uslovi korišćenja i Uslovi za bonus koji su na snazi 1. decembra 2025. godine, 1. januara 2026. godine i 1. februara 2026. godine;

bilo kakav dokaz da je navodno pravilo o maksimalnom isplati x10 bilo jasno vidljivo i saopšteno kada je dodeljen bonus komp poena;

analizu i prateću dokumentaciju na koju se oslanja kada tvrdi da nikada ranije nisam prekoračio navodni prag.

Što se tiče samog bonusa, uslov za klađenje x25 je bio u potpunosti ispunjen. Nakon što sam ispunio te uslove za klađenje, nastavio sam da igram normalno sa onim što sam shvatio kao sredstva koja se mogu isplatiti, tačno kao što je uvek bio slučaj tokom nekoliko godina korišćenja bonusa na mom nalogu.

Kazino se sada oslanja na navodno pravilo x10 da bi konfiskovao približno 100.000 evra, ali i dalje ne pruža dokaze da je ovo pravilo jasno prikazano ili saopšteno u vreme bonusa.

Što se tiče isplata, Slotozen priznaje da su na moj nalog mesecima primenjivani VIP uslovi isplate od približno 20.000 evra nedeljno i 60.000 evra mesečno. To su uslovi pod kojima su generisani dobici. Kazino ne može da primenjuje te uslove dok se generišu dobici, a zatim da ih zanemaruje kada isplate dospeju.

Već otprilike dva meseca, Slotozen nije poštovao te uslove za povlačenje, ostavljajući približno 84.000 evra neisplaćenih.

Trenutno je konfiskovano oko 100.000 evra, a neplaćeno je oko 84.000 evra.

U odsustvu traženih dokaza, ne postoji valjana osnova za konfiskaciju 100.000 evra. Ova sredstva treba odmah vratiti i isplatiti, a sve preostale isplate treba obraditi u skladu sa uslovima isplate koji su primenjeni kada su dobici generisani.

Slotozen je sada imao sve prilike da pruži dokaze. Sada je vreme da se donese zaključak zasnovan na dokazima, a ne na nepotkrepljenim tvrdnjama.

Srdačan pozdrav,

J**** M****

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 nedelje
gbPrevodrs

Dragi METCINGER,

Hvala vam na odgovoru.



Poštovani time kazina Slotozen,

Molim vas da nam prosledite relevantne dokaze koji potkrepljuju vaše tvrdnje na našu nezavisnu proveru kako bismo mogli da donesemo informisanu odluku u vezi sa ovim slučajem. U ovoj fazi smatram da dalja komunikacija verovatno neće biti produktivna, jer obe strane izgleda ostaju pri svojim stavovima.

Molim vas da mi svu prateću dokumentaciju dostavite direktno na michal.k@casino.guru .

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 nedelje
gbPrevodrs

Dragi Mihale,

Detaljan odgovor u vezi sa ovim slučajem smo vam direktno dali putem e-pošte.

Možete li, molim vas, pregledati informacije koje smo vam poslali i obavestiti nas da li su potrebna dodatna pojašnjenja sa naše strane?

Ostajemo vam na raspolaganju ukoliko imate dodatnih pitanja.

Srdačan pozdrav,

Tim kazina Slotozen

Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 nedelje
gbPrevodrs

Hvala vam što ste pružili sve informacije i dokaze, timu kazina Slotozen.


Dragi METCINGER,

Sada sam primio i pregledao sve informacije i dokaze u vezi sa ovim pitanjem, a raspoloživi dokazi podržavaju tok događaja koji vam je objašnjen u više navrata, kao što me je obavestio i kazino.

Sporni dobici zaista potiču od bonusa „ comp_points_exchange_n9 ", koji, kao što vam je prethodno saopšteno, spada u kategoriju bonusa Comp poena.

Što se tiče vaše zabrinutosti u vezi sa tim da li su važeća pravila bila na snazi u relevantno vreme, to je potvrdio i kazino.

Takođe sam se potrudio da proverim istorijske verzije uslova i pravila bonusa kazina putem javno dostupnih izvora i uspeo sam da pronađem sledeće:

file

Pored toga, istorija vašeg naloga jasno pokazuje da vaše prethodno učešće u bonusu nije rezultiralo dobicima koji prelaze važeće maksimalne limite za isplatu.

Stoga, relevantno pravilo jednostavno nije bilo aktivirano u tim ranijim slučajevima.

Činjenica da određeno pravilo ili uslov nije prethodno aktiviran ne ukazuje niti znači da nije postojao ili da nije bio primenljiv u to vreme. Umesto toga, to odražava da okolnosti neophodne za njegovu primenu nisu nastupile.

Verujem da je ovo pitanje sada dovoljno razjašnjeno i da ste dobili dobitke u iznosu na koji ste imali pravo.

Što se tiče isplata i primenjenih ograničenja, dokazi ponovo potvrđuju da su prethodno viša ograničenja isplata bila dozvoljena jer ste u to vreme posedovali VIP nivo koji vam je davao pravo na poboljšane uslove isplate, a vaš VIP menadžer je mogao da ih odobri za vas. Kao što je ranije objašnjeno, takve pogodnosti podležu periodičnom preispitivanju i mogu se prilagođavati na osnovu različitih faktora.

Pošto više niste ispunjavali kriterijume potrebne za te poboljšane limite, vaši limiti za isplatu su s pravom prilagođeni standardnim limitima koji se primenjuju na igrače na vašem trenutnom nivou.

Razumem da ovo može biti razočaravajuće iz vaše perspektive. Međutim, nezadovoljstvo takvim promenama ne oslobađa nijednog igrača od ispunjavanja relevantnih kriterijuma. Ne postoji urođeno pravo da se zadrži viši VIP nivo ili njegove povezane pogodnosti unedogled, a da se ne nastave ispunjavati važeći zahtevi. Slični principi važe u mnogim drugim industrijama, uključujući bankarstvo, osiguranje, programe lojalnosti u maloprodaji i druge usluge zasnovane na članstvu.

Iako je tačno da su određeni pokušaji povlačenja bili neuspešni zbog nepredviđenih problema na strani provajdera plaćanja, dokazi pokazuju da vas je kazino obavestio o ovim problemima na transparentan način, nakon čega su podneti novi zahtevi za povlačenje. Štaviše, neke zahteve za povlačenje ste direktno otkazali.

Uz to rečeno, važno je napomenuti da je većina vaših zahteva za povlačenje obrađena u skladu sa politikom povlačenja kazina.

Iako možete slobodno da podnesete više zahteva za isplatu (sve dok sistem kazina to dozvoljava), kazino je „obavezan" da obradi isplate samo do ograničenja koja važe u relevantnom vremenskom okviru. Svi zahtevi koji prelaze ta ograničenja mogu biti otkazani ili odloženi. Ovo je standardna praksa u celoj industriji.

Nakon pregleda svih informacija i dokaza koje su obe strane dostavile, nisam identifikovao nikakve radnje kazina koje bi bile u suprotnosti sa važećim pravilima, praksama industrijskih standarda ili koje bismo smatrali nepravednim.

Štaviše, obavešten sam da ste već podneli ovu žalbu određenom telu za alternativno rešavanje sporova u kazinu, koje je navodno došlo do sličnog zaključka.

U tom smislu, bio bih vam zahvalan na pojašnjenju zašto ovo nije otkriveno tokom naše komunikacije?

Uzimajući ovo u obzir, smatram da je svaka dalja diskusija o ovom pitanju postala nepotrebna, jer su relevantne činjenice jasne i nema se šta dalje dodati.

Molim vas, javite mi ako vam je potrebna pomoć u vezi sa bilo čim drugim ili da li mogu da nastavim sa zatvaranjem ovog slučaja.




Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 1 nedelje
gbPrevodrs

Dragi Mihale,

Hvala vam na odgovoru.

S poštovanjem, ali čvrsto se ne slažem sa vašim zaključkom.

Do danas mi nikada nisu dostavljeni dokumentarni ili tehnički dokazi na kojima tvrdite da je zasnovan vaš zaključak.

Više puta sam tražio:

tačni Uslovi i odredbe i Uslovi bonusa koji važe 1. decembra 2025. godine, 1. januara 2026. godine i 1. februara 2026. godine;

dokaz da je navodno pravilo o maksimalnom isplati x10 bilo jasno vidljivo i saopšteno kada je dodeljen bonus za komp poene;

datum od kog je ovo navodno pravilo stupilo na snagu;

analiza računa i prateća dokumentacija na osnovu koje Slotozen tvrdi da nikada ranije nisam prekoračio navodni prag.

Nijedan od ovih dokumenata mi nikada nije otkriven.

Shodno tome, nisam imao priliku da ispitam ili osporim dokaze na kojima se vaš zaključak zasniva.

Što se tiče samog bonusa, zahtev za klađenje x25 je u potpunosti ispunjen i potvrđen od strane sopstvenog sistema kazina. Moja stranica lojalnosti je jasno prikazivala zahtev za klađenje, ali nije sadržala apsolutno nikakvu vidljivu referencu na bilo kakvo ograničenje maksimalnog isplatnog iznosa x10.

Štaviše, Slotozen je tek nedavno počeo da istaknuto prikazuje ograničenja „Max Cashout" u svojim promotivnim ponudama, što potvrđuje moj stav da ovo navodno ograničenje nije bilo predstavljeno igračima sa istom vidljivošću u vreme kada mi je bonus odobren.

Što se tiče povlačenja sredstava, takođe se ne slažem sa vašom procenom.

Ovo nije samo pitanje VIP statusa. Slotozen je više puta saopštavao i primenjivao uslove isplate od približno 20.000 evra nedeljno i do 60.000 evra mesečno. Njihov VIP tim je izričito objasnio da se značajne isplate ne mogu isplatiti u jednoj transakciji i da će stoga biti obrađivane progresivno pod tim uslovima.

To su bili uslovi pod kojima su moji dobici generisani.

Kazino ne može primenjivati te uslove mesecima, dozvoliti da se dobici generišu pod tim uslovima, a zatim ih jednostrano odustati kada dospe na plaćanje.

Danas je približno 64.000 evra ostalo neisplaćeno isključivo zato što Slotozen više ne poštuje uslove povlačenja koji su mi saopšteni i dosledno primenjivani na moj račun.

Shodno tome, bez više puta traženih dokumentarnih i tehničkih dokaza, smatram vaš zaključak ništavim. Odluka se ne može razumno zasnivati isključivo na tvrdnjama kazina, dok igrač nikada nije dobio pristup dokazima na kojima se ta odluka zasniva.

Stoga ne mogu da prihvatim vaš zaključak.

Što se mene tiče, ovo pitanje nije zatvoreno. Zadržavam sva svoja prava da iskoristim sva raspoloživa pravna i regulatorna sredstva dok se od Slotozena ne zahteva da dostavi tražene dokaze, vrati približno 100.000 evra uklonjenih sa mog stanja i poštuje uslove povlačenja koji su mi saopšteni i primenjeni kada su moji dobici generisani.

Srdačan pozdrav,

J**** M*****

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
Javno
Javno
pre 6 dana
gbPrevodrs

Dragi METCINGER,

Hvala vam na odgovoru.

Iako nesumnjivo imate pravo na svoje mišljenje o situaciji, to ne znači nužno da ono odražava ispravno tumačenje činjenica ili da je ono tačno. Uprkos detaljnim objašnjenjima datim gore, čini se da se i dalje fokusirate samo na svoj stav, dok previđate ili možda ignorišete već iznete informacije i obrazloženja.

Stoga smo došli do tačke u kojoj dalja diskusija više nije produktivna, jer se čini da već predstavljeno ili bilo kakvo dodatno pojašnjenje nije smisleno razmatrano.

Takođe treba napomenuti da je tim kazina ovo pomenuo:

Igrač je prethodno iskoristio svoja GDPR prava i dobio kompletan nalog i istoriju igranja, koja sadrži relevantne informacije o prethodnom učešću i rezultatima bonusa.

Shodno tome, relevantni prateći podaci su vam već stavljeni na raspolaganje. Svi dodatni istorijski ili interni podaci iz sopstvenih sistema kazina smatraju se osetljivim informacijama. U skladu sa standardnim praksama u industriji, ne postoji opšta obaveza da se takvi podaci direktno otkrivaju pojedinačnim igračima. Po potrebi, ovi podaci mogu biti deljeni isključivo sa nadležnim regulatornim organima ili priznatim telima za rešavanje sporova u svrhu nezavisne preispitivanja.

Kao nezavisni entitet, temeljno sam pregledao sve prikupljene informacije i dokaze sa obe strane. Nisam pronašao nikakve osnove da smatram da su postupci kazina kršili njihova važeća pravila, industrijske standarde ili fer prakse. Shodno tome, nemam drugu alternativu nego da ovaj slučaj zatvorim kao odbijen .

Svakako imate pravo da se ne složite sa ovim zaključkom i možete se obratiti organu za licenciranje kazina, nadležnom organu u vašoj jurisdikciji ili čak razmotriti pravni postupak ako i dalje smatrate da je vaš stav opravdan, ali nismo u mogućnosti da ponudimo nikakvu dodatnu pomoć u vezi sa ovim pitanjem. Slobodno me obavestite o odluci vlasti, ukoliko se odlučite za ovaj put na michal.k@casino.guru .

Ukoliko u budućnosti naiđete na bilo kakve probleme sa ovim ili bilo kojim drugim kazinom, slobodno nas kontaktirajte, a mi ćemo se potruditi da vam pomognemo.



Srdačan pozdrav,

Mihal

Kazino Guru

Izmenjeno od strane Casino Guru administratora
Automatski prevedeno:
flash-message-reviews
Recenzije korisnika - Napištie svoje recenzije kazina i podelite svoje iskustvo
scamalert_1_alt
Casino Guru zaposleni vas nikada neće pitati za vašu lozinku ili tražiti pristup vašem nalogu u kazinu ili bankovnom računu. Neće tražiti ni naknadu za naše usluge.
Pretplatite se na naš bilten za najnovije bez depozitne bonuse, besplatne turnire, nove slotovi i drugo.